شمانیوز
شما نیوز

راهنمایی جامع برای استفاده از پوشش اضافه بیمه تکمیلی

امروزه با داشتن بیمه تکمیلی، خیال بسیاری از افراد راحت‌تر شده است. این نوع از بیمه، شامل پوشش اصلی و پوشش‌های اضافی می‌شود که می‌توان آن‌ها را با پرداخت هزینه‌ای بیشتر خریداری کرد.

راهنمایی جامع برای استفاده از پوشش اضافه بیمه تکمیلی

به گزارش شمانیوز؛ انواع پوشش‌ها در بیمه درمان تکمیلی چیست؟ آیا برای دریافت پوشش اضافه بیمه تکمیلی باید هزینه‌ای جداگانه پرداخت کرد؟ این‌ موارد، سؤال‌هایی هستند که به دغدغه بسیاری از افراد تبدیل شده‌اند. این روزها که هزینه‌های درمانی به‌طور سرسام‌آوری افزایش یافته‌اند، بدون داشتن بیمه‌های درمانی مناسب مشکل‌های فراوانی برای بیمارها ایجاد می‌شود.

امروزه با داشتن بیمه تکمیلی، خیال بسیاری از افراد راحت‌تر شده است. این نوع از بیمه، شامل پوشش اصلی و پوشش‌های اضافی می‌شود که می‌توان آن‌ها را با پرداخت هزینه‌ای بیشتر خریداری کرد. در این مطلب، قصد داریم اطلاعاتی جامع درباره انواع پوشش اضافه در بیمه تکمیلی ارائه کنیم. اگر شما نیز دغدغه هزینه‌های درمانی خود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً این مقاله را مطالعه کنید.

بیمه درمان تکمیلی چیست؟‌ بهترین روش برای کاهش هزینه‌های درمانی

این روزها به‌دلیل پوشش وسیع بیمه تکمیلی، همه به‌دنبال این نوع از بیمه هستند. بیمه تکمیلی در‌واقع روشی برای کاهش هزینه‌های بالای درمان بیشتر بیماری‌هاست. این بیمه جامع در کنار بیمه‌های درمانی اصلی مانند تأمین اجتماعی و خدمات درمانی،‌ بسیاری از هزینه‌های درمان افراد را پوشش می‌دهد. البته برای تهیه یک بیمه تکمیلی خوب،‌ ابتدا باید یکی از بیمه‌های پایه برای شما رد شده باشد.

میزان پوشش‌ بیمه تکمیلی در شرکت‌های مختلف با هم متفاوت است. همه می‌دانیم که پیشگیری بهتر از درمان است. با خرید یک بیمه تکمیلی مناسب با سطح پوشش وسیع مانند بیمه آسماری sos، خیال‌تان بابت هزینه‌های سرسام‌آور درمانی راحت خواهد شد. بیمه تکمیلی شامل دو بخش پوشش اصلی و پوشش فرعی است. در ادامه این مقاله، پوشش فرعی بیمه تکمیلی که برای تهیه آن باید مبلغی پرداخت کنید را بررسی می‌کنیم.

پوشش فرعی بیمه تکمیلی چیست؟ با خرید پوشش اضافه خیال خود را راحت کنید

پوشش‌های بیمه تکمیلی را می‌توان به دو بخش پوشش‌های اصلی و فرعی یا اضافی تقسیم کرد. سقف تعهدات بیمه درمان تکمیلی به نوع بیمه و شرکتی که از آن خرید می‌کنید،‌ بستگی دارد. پوشش اضافه بیمه تکمیلی را می توان با پرداخت هزینه بیشتر خریداری کرد. البته در بیمه تکمیلی خانواده و بیمه تکمیلی شرکتی نوع و تعداد این پوشش‌های فرعی با هم متفاوت است.

علاوه‌بر خدمات درمانی، حوادث ناگهانی نیز می‌توانند مشکل‌های فراوانی برای خانواده‌ها و حتی کسب‌و‌کارهای مختلف ایجاد کنند. شرکت بیمه آسماری برای رفاه حال شما عزیزان انواع دیگر بیمه مانند بیمه بدنه خودرو یا بیمه آتش سوزی منزل را در مناطق آزاد ارائه می‌کند. با استفاده از بیمه تکمیلی با پوشش اضافه یا سایر بیمه‌ها، خیال‌تان بابت هزینه بیماری‌ها یا حوادث راحت خواهد شد.

 

معرفی انواع پوشش بیمه تکمیلی شرکتی و خانوادگی

یکی از خدمات ویژه و کاربردی بیمه آسماری که به صاحبان کسب‌و‌کارها کمک می‌کند تا نیازهای درمانی کارکنان خود را پوشش دهند، بیمه درمان تکمیلی شرکتی است. همچنین، آسماری با پشتوانه قدرتمند شرکت بیمه کمک رسان ایران (SOS)،‌ معتبرترین بیمه تکمیلی خانواده را نیز به طبقات مختلف مردم ارائه می‌کند. با مراجعه به صفحه بیمه SOS می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره بیمه تکمیلی آسماری و انواع آن کسب کنید.

سقف پوشش فرعی بیمه تکمیلی در بیمه شرکتی یا گروهی و خانوادگی با هم متفاوت است. پوشش‌های فرعی، تعهداتی هستند که بیمه‌گر با دریافت مبلغی هزینه، موظف است آن‌ها را اجرا کند.

 

پوشش اضافه بیمه تکمیلی شرکتی یا گروهی

شرکت بیمه آسماری، برای رفاه کارمندان کسب‌و‌کارهای مختلف، پوشش‌های فرعی یا اضافه را ارائه می‌کند. با استفاده از بیمه درمان تکمیلی با پوشش اضافه، علاوه‌بر هزینه‌های معمول بیمه تکمیلی، خدماتی مانند هزینه ویزیت پزشک‌ها و خرید ملزومات دارویی پر مصرف نیز تحت پوشش شرکت آسماری قرار می‌گیرد. این‌روزها افزایش هزینه‌های دندان‌پزشکی، به یکی از دغدغه‌های مهم کارمندان تبدیل شده است. بیمه دندان‌پزشکی، یکی از جذاب‌ترین پوشش‌های بیمه تکمیلی گروهی آسماری است که این دغدغه را به‌طور کامل رفع می‌کند. پوشش اضافه بیمه درمان تکمیلی شرکتی به شرح زیر است:

1

خرید پوشش‌های فرعی بیمه تکمیلی،‌ یک مزیت بزرگ برای کسب‌و‌کارهای مختلف ایجاد کرده و تصویر برند شرکت را در میان کارمند‌ها بیش از پیش مقبول می‌کند. به‌طور‌کلی، تهیه بیمه در طول زندگی انسان‌ها کاری ضروری و مهم است. بیمه‌هایی مانند بیمه تکمیلی،‌ عمر، یا حتی بیمه بدنه خودرو که اهمیت فراوانی دارند،‌ باعث بهبود شرایط زندگی انسان‌ها در دنیای امروزی می‌شوند.

 

پوشش اضافه در بیمه تکمیلی خانواده

بیمه‌های درمان پایه مانند تأمین اجتماعی، تنها بخش کوچکی از نیازهای درمانی خانواده‌ها را پوشش می‌دهند. اما درمان‌های خاص، هزینه‌های به‌مراتب بیشتری دارند. بیمه تکمیلی خانواده آسماری،‌ موارد مازاد بر بیمه‌های پایه را کاملاً پوشش می‌دهد. این پوشش‌ها شامل موارد زیر هستند:

    بستری و جراحی عمومی

    جراحی‌های تخصصی

    زایمان

    نازایی

    هزینه‌های پاراکلینیکی

    رفع عیب انکساری دو چشم

    آمبولانس درون شهری

    سمعک

    ویزیت و دارو

    دندان‌پزشکی به جز ارتودنسی، ایمپلنت و موارد زیبایی

یکی از سرویس‌های جذابی که شرکت‌های بیمه دیگر آن را پوشش نمی‌دهند، ارائه بیمه کرونا برای خانواده‌هاست. شرکت آسماری، بیمه کرونا را هم تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی خانواده قرار داده است. افراد تا ۷۰ سال سن، می‌توانند از خدمات بیمه تکمیلی خانواده آسماری استفاده کنند.

بیمه آسماری، ارائه‌دهنده بالاترین سقف پوشش بیمه تکمیلی با پوشش‌های اضافه

در این مقاله با پوشش اضافه بیمه تکمیلی یا همان پوشش فرعی آشنا شدیم. میزان پوشش اصلی و فرعی بیمه تکمیلی،‌ به شرکتی بستگی دارد که از آن خرید می‌کنید. شرکت بیمه آسماری با پشتوانه بیمه کمک رسان ایران (SOS)،‌ بزرگ‌ترین و بهترین ارائه‌دهنده خدمات بیمه‌ای در کشور محسوب می‌شود. این شرکت بیشترین مراکز طرف قرار داد در ایران و بالاترین سقف پرداختی را دارد.

با خرید بیمه تکمیلی از شرکت آسماری، بسیاری از مشکل‌ها و دغدغه‌های درمانی‌تان به‌طور کامل رفع خواهد شد. این شرکت طرح‌های متنوعی را برای افراد مختلف در نظر گرفته است. به‌عنوان‌مثال،‌ می‌توان به طرح بیمه کرونای آسماری اشاره کرد. شما عزیزان می‌توانید برای دریافت مشاوره و آشنایی بیشتر با انواع بیمه تکمیلی و خرید آن، با شماره تلفن ۰۲۱۴۳۴۱۷ تماس بگیرید. کارشناسان پشتیبانی آسماری مشتاقانه پاسخ‌گوی شما عزیزان خواهند بود.

 

روابط عمومی بیمه آسماری

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied