شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل بانک مسکن در گردهمایی سراسری مدیران ارتباطی وزارت اقتصادی و دارایی:

رسانه خط مقدم ایستادگی مقابل منفعت‌طلبان علیه اقدامات دولت است

مدیرعامل بانک مسکن گفت: جریانی که در مقابل هیاهو و جنجال‌سازی‌ها باید ایستادگی کند، جریان رسانه و مدیران ارتباطی و روابط عمومی در مجموعه‌های مختلف کشور هستند.

رسانه خط مقدم ایستادگی مقابل منفعت‌طلبان علیه اقدامات دولت است

به گزارش شمانیوز، دکتر محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن در گردهمایی سراسری مدیران ارتباطی وزارت امور اقتصادی و دارایی که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی در سالن همایش‌های این بانک و با حضور دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، با بیان اینکه کشور امروز در شرایط خاصی از لحاظ اقتصادی قرار دارد، گفت: اجرای برنامه‌هایی که دولت در زمینه مسائل اقتصادی در پیش گرفته کار سختی است که اگر در این مسیر همدلی، وفاق و دوستی نباشد هر کدام از این برنامه‌ها چالش‌های خود را به همراه خواهد داشت. اما با همدلی و وفاقی که در سیستم وزارت اقتصاد و دارایی وجود دارد می توان مطمئن بود که این مسیر پرفراز و نشیب با قوت طی خواهد شد.

مدیر عامل بانک مسکن افزود: امروز رئیس جمهوری بر دولت حاکم است که در جملاتش این جمله را به کار می برد که "من طعم فقر را چشیدم نه اینکه بشنوم". بنابراین امروز کسی نمی‌تواند بگوید سیاست‌های اقتصادی ما علیه دهک‌های پایین جامعه است چراکه مگر می‌شود کسی طعم فقر را بچشد و برخلاف آن عمل کند، قطعا چنین فردی برای اصلاح امور عمل خواهد کرد.

شایان همچنین خاطر نشان کرد: امروز می‌بینیم که دولت با رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، شجاعانه پای کار ایستاده و این تحول بزرگ اقتصادی را انجام داده و بر این باور هستیم که خیر و برکات این طرح به زودی در سفره مردم آشکار خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه بخشی از این تحول عظیم اقتصادی مربوط به بانک مسکن است، عنوان کرد: همکاران من در بانک مسکن در طول سال گذشته با تلاش بی‌شائبه خود توانستند رکوردهای مختلفی را در تمام آمارها و ارقام جابه‌جا کنند. در این مسیر کمتر پیش می‌آید یک بانک در تمام شاخص‌های عملیاتی خود رشد پیدا کند اما بانک مسکن در سال گذشته در تمامی شاخص‌ها رشد چشمگیر و قابل توجهی را ثبت کرد.

شایان در ادامه به دیگر موفقیت‌های به دست آمده در بانک مسکن اشاره کرد و افزود: بانک مسکن توانسته در طرح نهضت ملی مسکن به رقم ثبت‌نام و افتتاح حساب 408 هزار نفر دست یابد و این نشان می‌دهد که مردم در این راه پیش قدم شده و در امور مشارکت می‌کنند.

مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه بانک مرکزی 27 بانک و موسسه مالی و اعتباری را مکلف کرده تا تسهیلات بخش مسکن را پرداخت کنند، گفت: سهم بانک مسکن 63 هزار میلیارد تومان برای 210 هزار واحد در طرح نهضت ملی مسکن بود و بانک مسکن به نام افرادی که توسط وزارت راه و شهرسازی معرفی شدند تشکیل پرونده و قرارداد لازم را منعقد کرد. در عین حال بانک مسکن توانست لنگرگاه تنظیم بازار بین بانکی باشد. در سال جاری نیز امیدوار هستیم ترازنامه بانک مسکن بعد از چندین سال به سوددهی برسد.

وی در ادامه با اشاره به طرح تحول اقتصادی دولت و فراز و نشیب‌های این راه، اظهار داشت: در این مسیر البته منفعت طلبانی نیز هستند که راحت نخواهند نشست. معلوم است کسانی که منفعت‌شان را با اجرای این طرح از دست داده‌اند سکوت نکرده و آرام نخواهند نشست. به هربهانه‌ای هم صدایشان را بلند خواهد کرد. آن جریانی که در مقابل این هیاهو و جنجال سازی‌ها باید ایستادگی کند، جریان رسانه و مدیران ارتباطی و روابط عمومی در مجموعه‌های مختلف کشور هستند.

شایان در پایان با اشاره به نقش کلیدی روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی کشور، گفت: شغل اصحاب رسانه و مدیران مرتبط با روابط عمومی‌ها بسیار پراسترس است و بابت خدمات شایسته آنان باید از این عزیزان تشکر و قدردانی کرد.

 

هیبنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied