شمانیوز
شما نیوز

معرفی ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی پیام در نمایشگاه اینوتکس

ظرفیت و پتانسیل های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با هدف جذب سرمایه گذاران و آشنایی هر چه بیشتر شرکت های دانش بنیان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۲۲ معرفی شد.

معرفی ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی پیام در نمایشگاه اینوتکس

به گزارش شمانیوز، مدیر کل دفتر مدیر عامل و روابط عمومی و امور بین الملل منطقه در این رابـطه عنوان کرد: این نمایشگاه در حالی به کار خود پایان داد که حدود ۱۰۰ نشست با شرکت های دانش بنیان در حوزه آی.تی و آی.سی.تی و سرمایه گذاران در غرفه پیام برگزار شد.

عبدالرضا مسگری افزود: معرفی ظرفیت های پیام موجب شد تا بخشی از این سرمایه گذاران برای حضور در پیام و سرمایه گذاری در آن اعلام آمادگی کنند.

وی با اشاره به حضور حدود ۴۰۰ شرکت در یازدهمین نمایشگاه بین المللی اینتوکس ۲۰۲۲ تصریح کرد: هدف ما این است که ظرفیت های استقرار شرکت های دانش بنیان در منطقه ویژه اقتصادی پیام را که هم اکنون زیر ۱۰ درصد است را در سال های پیش روی به رقمی حدود ۳۰ درصد برسانیم.

مسگری گفت:به همین منظور با شرکت در نمایشگاه هایی از جمله اینوتکس به دنبال این هستیم که جاذبه های استقرار در پیام را برای جامعه هدف هر چه بیشتر معرفی کرده تا بتوان به اهداف خود برای توسعه شرکت های دانش بنیان به خصوص در حوزه فناوری های نوین دست یابیم.

 

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied