شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیرعامل فولاد سنگان به مناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی

مدیرعامل فولاد سنگان به مناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریک صادر نمود.

پیام مدیرعامل فولاد سنگان به مناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش شمانیوز؛ متن پیام بدین شرح است:

رسانه و علم ارتباطات مولفه ای مهم در جهان کنونی است و جایگاه این حرفه تا آنجاست که از آن به عنوان هنر هشتم یاد می شود. دانش رسانه در کنار درک صحیح از مناسبات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مشخصه اصلی این حرفه ارزشمند و تأثیرگذار است.

امروزه موفقیت سازمانها در گرو داشتن روابط عمومی خلاق و پویایی است که با استفاده از علم نوین و روشهای کارآمد ارتباطی و رسانه ای بتوانند ارتباط مناسب و هدفمندی با و‌ ذینفعان برقرار نمایند. از یکسو با بازتاب دستاوردها و پیشرفتهای سازمانی، روح امید، سرزندگی و خودباوری را به جامعه تزریق نمایند و از سوی دیگر با تبادل اطلاعات و دانش فنی، ضمن آگاهی بخشی به جامعه و انتقال فرهنگی، از تجربیات موفق دیگران در عرصه سازمانی استفاده نمایند.

بدین ترتیب روابط عمومی واحدی هویت ساز در سازمانها تلقی میگردد که معرف هویت یک مجموعه با عنوان شرکت-شهروند است و نقش ارزنده ای در ارتقای برند و  پیشبرد اهداف سازمانی دارد.

گذار از نگرش سنتی به پارادایم مدرن علمی در حوزه رسانه در عصر هجمه رسانه ای و اطلاعاتی، امری اجتناب ناپذیر است و بیش از هر زمان دیگر وظیفه جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری بر عهده فعالان این حوزه است.

بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی و ارتباطات را خدمت خانواده بزرگ روابط عمومی کشور تبریک عرض می نمایم و امیدوارم عزیزان این عرصه در کنار دیگر  خدمتگزاران ایران عزیز، در مسیر تعالی و شکوفایی میهن سرافرازمان موفق و‌ منصور باشند.

توفیق و سربلندی همه عزیزان را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

 

روابط عمومی شرکت فولاد سنگان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied