شمانیوز
شما نیوز

مهدی کشاورز: دانش تصمیم سازی با بهره مندی از خرد جمعی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دسترسی صحیح روابط عمومی ها به اطلاعات و داده های مورد نیاز را لازمه دانش تصمیم سازی با بهره مندی از خرد جمعی عنوان کرد.

مهدی کشاورز: دانش تصمیم سازی با بهره مندی از خرد جمعی

به گزارش شمانیوز، مهدی کشاورز در نشستی با همکاران روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه، صبح دوشنبه ٢٦ اردیبهشت به مناسبت گرامی داشت روز روابط عمومی و ارتباطات، گفت: ضمن این که روابط عمومی ها گوش، چشم و زبان سازمان می باشند از جایگاه ویژه ای نیز در بهره مندی از خرد جمعی برخوردار هستند.

کشاورز با اشاره به نقش خطیر روابط عمومی ها و اعتماد سازی این حوزه، افزود: جایگاه و نوع فعالیت روابط عمومی از اهمیت ویژه ای در حوزه اطلاع رسانی برخوردار است و این مهم باید سر لوحه کار همکاران قرار گیرد.

به گفته کشاورز: تصاویری که در دنیا از جنگ ثبت و در تاریخ ماندگار شده به خاطر نگارش افرادی بود که وقایع را با شیوه صحیح به تصویر کشیدند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اگر شهید آوینی ها و مستندسازان جهادی و جان بر کف نبودند؛ مظلومیت افراد به تصویر کشیده نمی شد از این رو دوربین، تهیه خبر و مستند سازی سبب ایجاد  انگیزه در افراد شده است.

مهدی کشاورز با اشاره به این که اخبار باید به صورت واقعی، دقیق و امیدوار کننده در جامعه بیان شود، عنوان کرد: بازگو کردن هر آنچه که شنیده می شود شایعه است و بر اساس روایات؛ کمترین حد دروغ این است که آن چیزی را که شنیده می شود بیان کنید بدون این که از صحت و سقم آن مطلع باشید.

وی افزود: روابط عمومی سازمان ها مورد اعتماد و پشتوانه دولت بوده که به نظام متصل است و باید در بیان مطالب دقت نظر بیشتری شود و این مهم  به معنای آن نیست که در حوزه اطلاع رسانی سرعت عمل نیست.

کشاورز با بیان این که باید بسیاری از مشکلات در داخل سازمان و ادارات حل و فصل شود، افزود: روابط عمومی با برنامه ریزی صحیح  و مشترک با سایر بخش های سازمان و اصحاب رسانه؛ باید در حوزه اطلاع رسانی مطلوب نقش آفرینی کند.

لازم به ذکر است در نشستی که به مناسبت  گرامی داشت روز روابط عمومی با حضور مهدی کشاورز در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد، نماینده های روابط عمومی شرکت ها و موسسات تابعه سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند و در حوزه اطلاع رسانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied