شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

علیرضا قیطاسی، مدیر عامل بانک دی طی پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت‌ماه « روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی» را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش شمانیوز؛ متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که هر شهروند به عنوان یک خبرنگار در جریان سازی خبری و گردش اطلاعات در کنار کانون های رسمی تولید خبر ایفای نقش می کند، بر کسی پوشیده نیست و بی دلیل نیست که جهانیان برای ارج نهادن و جلب توجه همگان به جایگاه روابط عمومی، بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه را به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی نامگذاری کرده اند.

در ایران نیز روز ملی ارتباطات و روابط عمومی می‌تواند نقطه عطفی در تغییر نگاه‌ها به واحدهای روابط‌عمومی کشور باشد مشروط به آن که نگاه سطحی به فعالیت های روابط عمومی در کشور تغییر کند و جایگاه این واحد استراتژیک به عنوان یک واحد مشورتی، تخصصی و سیاستگذار در سازمان تثبیت شود.

 تجلیل و ارج نهادن به ارتباطات و روابط ‌عمومی بهانه ای برای عطف توجه جهانیان به اهمیت توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم‌داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که بی‌شک مأموریت انجام آن برعهده روابط‌ عمومی ها است.

اینجانب به نمایندگی از اعضای هیئت‌مدیره و کارکنان بانک، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی به ویژه همکاران فرهیخته و تلاشگرم در روابط عمومی بانک دی و تمامی همیاران سخت کوش روابط عمومی در شعب تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال موفقیت روزافزون ایشان را خواستارم.

 

روابط عمومی بانک دی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied