شمانیوز
شما نیوز

پیام دکتر بهاروندی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین طی پیامی روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی (WTISD) را به اهالی رسانه و دست‌اندرکاران روابط عمومی‌های سراسر کشور تبریک گفت.

پیام دکتر بهاروندی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش شمانیوز، در پیام دکتر بهاروندی آمده است:

"گرامی داشت 27 اردیبهشت‌ماه، هفدهم ماه مه (روز جهانی ارتباطات دوربرد و جامعه اطلاعاتی)که در کشور به نام روز ملی ارتباطات و روابط عمومی نام‌گذاری شده، نشان از اهمیت این روز در سراسر دنیا است. با بروز و ظهور تکنولوژی‌های ارتباطی، تغییرات شگرفی در زندگی تمامی مردم دنیا به وجود آمده و این تغییرات شتابان، بیش از گذشته جهان ما را در می‌نوردد و جلوه‌های بیشتری از تعاملات ارتباطی و انسانی را به نمایش می‌گذارد.

27 اردیبهشت هر سال، فرصت مغتنمی است که تلاش بی‌وقفه تمامی اهالی رسانه و تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی را ارج نهیم و بر نقش بی‌بدیل و ممتاز آنان در عرصه اطلاع‌رسانی کشور تاکید کنیم. بدون تردید در دنیای امروز، نهاد روابط عمومی‌ها در تمامی سازمان‌ها وظیفه اطلاع‌رسانی تعاملی ،دوسویه، مؤثر و هدفمند را بر عهده دارند که با بهره‌گیری از تکنیک‌ها و فنون ارتباطی به‌روز، نوین و کارآمد می‌توانند نقش ممتاز و بی‌بدیل خود را به درستی ایفا کنند.

در پایان یک‌بار دیگر این روز فرخنده را به ‌تمامی دست اندرکاران و اهالی فرهیخته رسانه و عرصه ارتباطات و اطلاع ‌رسانی کشور و همچنین همکاران خوبم در واحد ارتباطات بانک کارآفرین  تبریک عرض می‌کنم و توفیق روزافزون آنان را از خداوند متعال خواهانم.

 

روابط عمومی بانک کارآفرین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied