شمانیوز
شما نیوز

سندگل نظامی با تقدیر از همکاران روابط عمومی:

کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی بانک مسکن شروع مجددی برای تلاش‌های بیشتر است

مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن گفت: رتبه برتری که روابط عمومی بانک مسکن کسب کرد، یک شروع مجدد برای روابط عمومی این بانک است.

کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی بانک مسکن شروع مجددی برای تلاش‌های بیشتر است

به گزارش شمانیوز، مهدی سندگل نظامی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن درباره علل انتخاب روابط عمومی این بانک به عنوان روابط عمومی برتر در حوزه ارتباط با وزارت راه و شهرسازی گفت: روابط عمومی یکی از حساس‌‎ترین موضوعات در هر دستگاهی است که اگر مدیران ارشد آن دستگاه نسبت به آن آگاهی و درک درستی داشته باشند، بسیار این موضوع می‌تواند در پیشبرد اهداف امور ارتباطات و روابط عمومی دستگاه مذکور موثر باشد.

وی افزود: مبحث روابط عمومی در بانک مسکن بسیار موضوع حائز اهمیتی است و مورد تاکید مدیران ارشد بانک بویژه مدیرعامل محترم بانک مسکن قرار دارد. بانک مسکن به عنوان بازوی اجرایی تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن نقش بسیار موثری را در این حیطه ایفا می‌کند و متعاقب آن روابط عمومی بانک وظیفه خود می‌داند تمام تلاش خود را در تسهیل ارتباطی و اطلاع رسانی دقیق برای اجرای این طرح بکار گیرد.

مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن ادامه داد: بانک مسکن در سال 1400 توانست تامین 210 هزار واحد مسکونی با رقم 63 هزار میلیارد تومان که هدف تعیین شده از سوی دولت برای این بانک بود را به خوبی محقق کند؛ البته رقم دقیق تامین مالی این طرح توسط بانک مسکن، فراتر از اهداف تعیین شده دولت است.

نظامی با بیان اینکه میزان تعاملی که بین بانک مسکن و وزارت راه و شهرسازی در حوزه طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد بسیار بالاست، گفت: تحقق تعهدات بانک مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در سایه تعاملی شکل گرفت که میان بانک مسکن و وزارت راه و شهرسازی در سطوح بالا و مقام عالی وزارت و مدیرعامل محترم بانک وجود داشت وهمچنین در لایه ارتباطی نیز روابط عمومی نقش کلیدی در این حوزه ایفا کرد.

مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن تاکید کرد: همین امر یکی از شاخصه‎های مهمی است که سبب شد روابط عمومی بانک مسکن به عنوان برترین روابط‌عمومی‌های مرتبط با وزارت راه و شهرسازی انتخاب شود.

سندگل نظامی با اشاره به آثار کسب این مقام توسط روابط عمومی بانک مسکن افزود: این ارزیابی‌ها بسیار در ایجاد انگیزه مضاعف برای کارکنانی که خصوصا با اعتقاد و باور قلبی وظایف خود را انجام می‌دهند، موثر است و از طرفی وظیفه آنان را سنگین‌تر می‌کند.

وی افزود: درواقع رتبه برتری که روابط عمومی بانک مسکن کسب کرد، یک شروع مجددی برای روابط عمومی این بانک است و وظیفه سنگین‌تری را بر روی دوش همکاران بانک مسکن در حوزه اطلاع رسانی طرح‌های مهمی مانند طرح نهضت ملی مسکن و ارتباط با مجموعه وزارت راه و شهرسازی نهاد.

مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن با بیان اینکه به تمامی همکاران در روابط عمومی بانک مسکن که با تلاش شبانه روزی خود به کسب این موفقیت نایل شدند، تبریک می‌گویم، اظهار امیدواری کرد با کسب این رتبه برتر، مجموعه روابط عمومی بانک مسکن با انگیزه مضاعف‌تری وظایف‌ محوله را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

سندگل نظامی در پایان ضمن قدردانی از مجموعه وزارت راه و شهرسازی از نگاه ویژه‌ای که وزیر راه و شهرسازی به مساله روابط عمومی بویژه روابط عمومی بانک مسکن دارد، قدردانی کرد.

لازم به ذکر است، روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن در مراسم گردهمایی سراسری روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی، سازمان ها و شرکت های تابعه موفق به کسب رتبه برتر در بخش تولید محتوای چند رسانه‌ای و متنی، تعامل با رسانه‌ها و حضور در شبکه‌های اجتماعی شد.

 

هیبنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied