شمانیوز
شما نیوز

درخشش روابط‌عمومی بانک سپه در نهمین جشنواره ستارگان روابط عمومی

اداره‌کل روابط‌عمومی و مدیریت برند بانک سپه در نهمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ،موفق به دریافت لوح سپاس «ستاره ملی روابط عمومی» شد.

درخشش روابط‌عمومی بانک سپه در نهمین جشنواره ستارگان روابط عمومی

به گزارش شمانیوز؛ همزمان با فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه و گرامی‌داشت هفته ارتباطات و روابط‌ عمومی، جشنواره ستارگان روابط عمومی و تقدیر از روابط عمومی‌های برتر سازمان‌ها و نهادها، عصر روز سه شنبه 27 اردیبهشت ماه در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

در این مراسم از اداره کل روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه به عنوان روابط عمومی برتر با اهدای لوح سپاس و تندیس ،تقدیر به عمل آمد.

در لوح تقدیراداره‌کل روابط‌عمومی و مدیریت برند بانک سپه که به امضای رئیس جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران رسیده، آمده است؛

«حرکت رو به تکامل و تعالی  روابط‌عمومی در جمهوری اسلامی ایران، مرهون تلاش و اهتمام روابط عمومی‌هایی است که چون ستاره‌ای درخشان در آسمان روابط عمومی کشور درخشیده‌اند و ارزش‌های ارتباطی و مردمی روابط عمومی را ترویج و توسعه داده‌اند.

بر این اساس و با عنایت به رأی هیأت داوران و درخشش آن روابط عمومی در عرصه‌های مختلف و کسب شایستگی لازم برای اطلاق عنوان «ستاره روابط عمومی»، به این وسیله لوح سپاس «ستاره ملی روابط عمومی» در سال 1400، به آن روابط عمومی اعطاء می‌شود.

 

پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied