شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

جزئیات تفاوت های اسپاتیفای و اپل موزیک؛ خرید کدام ارزش بیشتری دارد؟

امروزه با وجود آن‌که موسیقی طرفداران مخصوص به خود را دارد اما مطالعات نشان داده‌است که این هنر باستانی چقدر می‌تواند برروی ذهن و حافظه ما انسان‌ها تاثیر مثبت بگذارد و همین امر سبب شده تا کوچک و بزرگ و پیر و جوان هم به گوش دادن به موسیقی روی بیاورند و درنتیجه نیازمند یک سرویس پخش موسیقی خوب و کارآمد باشند.

جزئیات تفاوت های اسپاتیفای و اپل موزیک؛ خرید کدام ارزش بیشتری دارد؟

امروزه با وجود آن‌که موسیقی طرفداران مخصوص به خود را دارد اما مطالعات نشان داده‌است که این هنر باستانی چقدر می‌تواند برروی ذهن و حافظه ما انسان‌ها تاثیر مثبت بگذارد و همین امر سبب شده تا کوچک و بزرگ و پیر و جوان هم به گوش دادن به موسیقی روی بیاورند و درنتیجه نیازمند یک سرویس پخش موسیقی خوب و کارآمد باشند.

در عصر تکنولوژی شاهد سیل عظیمی از سرویس‌ها هستیم که اپل موزیک و اسپاتیفای جزو محبوب دل‌ها محسوب می‌شوند و رقابت تنگاتنگی بین این دو وجود دارد. ما هم در این مطلب قصد داریم شما عزیزان را یاری کنیم تا بتوانید از بین این دو سرویس محبوب و پرطرفدار یکی را انتخاب کنید و به پاسخ سوال اپل موزیک یا اسپاتیفای؟ برسید؛ پس کافیست که با سیب کده (Sibkade.com) همراه باشید.

معرفی سرویس‌های اپل موزیک و اسپاتیفای

لازمه انتخاب یکی از سرویس‌های اپل موزیک یا اسپاتیفای این است که ابتدا با ماهیت و تاریخچه آن‌ها آشنا شویم و ببینم از کجا به کجا رسیده‌اند.

اپل موزیک اولین بار در سال 2015 برای کاربران محصولات اپل معرفی شد و طولی نکشید که با استقبال بی‌بدیل مردم روبه‌رو شد و در نهایت شرکت اپل سیاست دیرینه خود را کنار گذاشت و این سرویس محبوب را برای کاربران اندروید و ویندوز عرضه کرد.

سرویس اپل موزیک درواقع ترکیبی از دو سرویس قدیمی اپل یعنی آیتونز و موزیک است که ثمره آن یک آرشیو گسترده 90 میلیونی مملو از موسیقی‌های فارسی و غیرفارسی است که البته نقطه عطف این سرویس محسوب می‌شود چراکه هیچ‌یک از سرویس‌های پخش موسیقی تاکنون چنین آرشیو کاملی را به‌خود ندیده‌اند.

درمقابل اما اسپاتیفای یکی از قدیمی‌ترین سرویس‌های موجود در این حوزه است چراکه کار خود را در سال 2007 و کشور سوئد شروع کرده و تاکنون توانسته بیش‌از 220 میلیون مشترک فعال را از آن خود کند. این سرویس محبوب علاوه‌بر موسیقی آرشیو گسترده‌ای از پادکست‌های مختلف دارد که همین امر اسپاتیفای را از سایر رقبا متمایز می‌کند.

بررسی امکانات و قابلیت‌های اپل موزیک و اسپاتیفای

درست است که هردو سرویس اسپاتیفای و اپل موزیک پرطرفدار و محبوب هستند اما همین محبوبیت در اثر امکانات و قابلیت‌هایی که این دو سرویس به مخاطبان خود ارائه می‌دهند، به‌وجود آمده ازاین‌رو برای درک بهتر برتری یکی بر دیگری در این بخش به بررسی امکانات و قابلیت‌های آن‌ها می‌پردازیم تا متوجه شویم که خرید اپل موزیک بهتر است یا اسپاتیفای؟

امکانات اپل موزیک عبارت‌اند از:

  • آرشیو 90 میلیون موسیقی فارسی و غیرفارسی
  • 30 هزار پلی‌لیست جذاب و متنوع
  • پخش نامحدود موسیقی به‌صورت آنلاین
  • امکان دانلود و اضافه کردن آهنگ‌ها به کتابخانه جهت پخش آفلاین
  • ایستگاه رادیویی زنده Beast 1 و 17 ایستگاه رادیویی با سبک‌های مختلف
  • بهره‌مندی از دو قابلیت Spatial Audio و Lossless audio بدون هزینه اضافه
  • نمایش متن موسیقی درحال پخش
  • امکان همگام‌سازی محتوا کتابخانه با دو سرویس iTunes و iCloud
  • پشتیبانی از دستیار صوتی سیری جهت پخش موسیقی

امکانات اسپاتیفای عبارت‌اند از:

شما با خرید اسپاتیفای از ویژگی‌های زیر بهره‌مند خواهید بود.

  • دارای دو نسخه رایگان و پرمیوم
  • آرشیو 70 میلیون موسیقی فارسی و غیرفارسی
  • امکان دانلود موسیقی برای پخش آن‌ها در زمان آفلاین
  • ایستگاه رادیویی اختصاصی
  • دسترسی به هزاران پادکست با سبک‌های متنوع و جذاب
  • امکان پخش موسیقی با بالاترین کیفیت (320 کیلوبایت بر ثانیه)
  • امکان اشتراک‌گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی
  • پیشنهاد موسیقی براساس علایق و تاریخچه جستجوی کاربر

تمام آن‌چه‌که لیست کردیم گوشه‌ای امکانات این دو سرویس محبوب بوده و نتیجه اصلی پس از تجربه استفاده از این دو برنامه به‌دست می‌آید چراکه هرکدام رابط کاربری کاملا متفاوتی دارند و در این امر تنها سلیقه کاربران دخیل است.

با این‌حال اگر با خواندن این امکانات تصمیم خود را گرفته‌اید و قصد خرید اشتراک اپل موزیک یا اسپاتیفای را دارید می‌توانید به فروشگاه سیب کده مراجعه کرده و اشتراک موردنظر خود را در سریع‌ترین زمان ممکن فعال کنید.

بررسی پلن‌های اشتراک سرویس‌های اپل موزیک و اسپاتیفای

اپل

خوب می‌دانیم که هیچ خریدی بدون اطلاع از قیمت و حق انتخاب ممکن نیست و ما هم در این بخش قصد داریم پلن‌های اشتراک این دو سرویس محبوب را همراه با هزینه آن‌ها به میز مقایسه بگذاریم تا ببینیم کدام سرویس دست ما را برای انتخاب باز می‌گذارد.

نوع اشتراک

اپل موزیک

اسپاتیفای

اشتراک فردی

(Individual)

9.99 دلار در ماه

9.99 دلار در ماه

اشتراک دانشجویی (Student)

4.99 دلار در ماه

4.99 دلار در ماه

اشتراک دوکاربره (Duo)

ندارد

12.99 دلار در ماه

اشتراک ویس پلن (Voice Plan)

4.99 دلار در ماه

ندارد

اشتراک خانواده (Family)

14.99 دلار در ماه

14.99 دلار در ماه

 

 

 

 

 

 

همانطورکه در جدول بالا مشاهده می‌کنید قیمت تمام پلن‌های اشتراک سرویس اپل موزیک و اسپاتیفای شبیه به هم هستند و تفاوت آن‌ها تنها در دو طرح ویس پلن و دوکاربره است. درنتیجه انتخاب یکی‌از این سرویس‌ها بستگی به نیازها و توقعاتی دارد که شما عزیزان می‌خواهید برطرف کنید و از سرویس موردنظر خود دارید.

اپل

ازاین‌رو انتخاب مطلق یکی‌از این دو سرویس کاری نامعقول است و این امر را تنها کاربران می‌توانند تعیین کنند؛ اما معضل اصلی همین کاربران پس از انتخاب سرویس محبوبشان خرید اشتراک آن سرویس از یک فروشگاه معتبر نظیر سیب کده با آدرس اینترنتی sibkade.com است.

مزایای خرید اشتراک اپل موزیک یا اسپاتیفای از سیب کده چیست؟

  • فروشگاه سیب کده کار خود را با خدمات تخصصی در حوزه خرید اشتراک سرویس‌های شرکت اپل آغاز کرده و تاکنون ادامه داده است.
  • سیب کده علاوه‌بر محصولات اپل در زمینه خرید اشتراک سرویس‌های دیگری نظیر اسپاتیفای، نتفلیکس، یوتیوب پرمیوم، ایکس باکس، آزمون‌های زبان انگلیسی و غیره فعالیت می‌کند.
  • با خرید اشتراک اپل موزیک در سیب کده از پشتیبانی اختصاصی و 24 ساعته آن‌ها بهره‌مند خواهید شد.
  • فعال‌سازی تمام اشتراک‌ها برروی منطقه آمریکا بوده تا کاربران بتوانند از کامل‌ترین آرشیو موجود استفاده کنند.
  • تمام سفارشات از طریق فمیلی شیرینگ و برروی اپل آیدی شما و بدون نیاز به پسوورد فعال می‌شود.
  • سیب کده جزو معدود فروشگاه‌های دارای نماد اعتماد الکترونیک وزارت صنعت است.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied