شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل بیمه میهن در گیلان اعلام کرد:

لزوم ایجاد شبکه ارتباطی قوی برای شناخت دقیق نیازهای مشتری

در سفر امروز مدیرعامل بیمه میهن و هیأت همراه به رشت، روند فعالیت های بیمه ای شعبه گیلان، وضعیت عملکرد، تعاملات و همکاری های آن با بیمه گذاران و بخش های مختلف استان، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

لزوم ایجاد شبکه ارتباطی قوی برای شناخت دقیق نیازهای مشتری

به گزارش شمانیوز؛ رسول آریان پور در بازدید از این شعبه و دیدار با همکاران و نمایندگان استان گیلان بر لزوم توجه به راهبردها و تکالیف مورد نظر، مسئولیت پذیری، افزایش کارایی و بهره وری، بازاریابی و جذب پورتفوی متوازن در جهت رشد و تعالی بیمه میهن تاکید کرد.

مدیرعامل با قدردانی از زحمات رئیس، پرسنل و شبکه نمایندگان این شعبه، سیاست ها و اهداف راهبردی را مورد توجه قرار داد و ضمن تأکید بر تلاش مضاعف برای اجرای دقیق برنامه های تکلیفی و تحقق حداکثری اهداف، گفت: بیمه میهن در شرایط فعلی باید گام های بلندی در راستای افزایش کارایی و بهره وری در تمام شاخص ها بردارد و زمینه رشد و تعالی خود و رضایتمندی بیش از پیش مشتریان را فراهم نماید.

آریان پور ایجاد شبکه ارتباطی قوی برای شناخت دقیق مشتری و نیازها و انتظارات او را مورد تاکید قرار داد و گفت مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان از عوامل موفقیت یک مجموعه اقتصادی است ولذا تعامل، ارتباط و مراودات مطلوب و مستمر با صاحبان کسب و کار و نهادهای جامعه و نیز با مشتریان و بیمه گذاران بزرگ که سودآورتر و ارزش آفرین هستند، بسیار موثر است و تاثیر بسزایی در افزایش پرتفوی و سهم از بازار دارد و بستر مناسبی برای رضایتمندی مشتریان فراهم می سازد.

در این دیدار همچنین مسائل و مشکلات این شعبه و نمایندگان مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهادها و راهکارهای لازم ارایه گردید.

مدیرعامل بیمه میهن همچنین در این سفر با مدیرکل و مسئولان بنیاد مسکن استان گیلان دیدار و گفتگو کرد. آریان پور گفت بنیاد مسکن یکی از مشتریان بزرگ ماست که از لحاظ راهبردی مهم و برجسته است و خدمات دهی مطلوب و رسیدگی و تأمین نیازهای بیمه ای آنان از جهات مختلف برای ما حائز اهمیت است. در این دیدار طرفین بر رفع موانع احتمالی در مسیر سرویس دهی و توسعه و گسترش همکاری ها تاکید کردند.

 

روابط عمومی بیمه میهن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied