شمانیوز
شما نیوز

شعبه ارسباران بیمه آسیا افتتاح شد

شعبه ارسباران بیمه آسیا در شهر اهر با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بیمه آسیا و مقامات محلی این شهر افتتاح شد.

شعبه ارسباران بیمه آسیا  افتتاح  شد

به گزارش شمانیوز، مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در آیین افتتاح شعبه ارسباران بیمه آسیا در شهرستان اهر، ارائه خدمات با کیفیت و متناسب با نیاز جامعه را از اهداف و راهبرد بیمه آسیا برشمرد و افتتاح شعب جدید را در راستای این راهبرد توصیف کرد.

 

مدیرعامل بیمه آسیا در ادامه اظهار داشت: بیمه آسیا یک از شرکت‌های خوشنام و توانمند کشور است که با حجم عملیات بیمه گری ۱۱/۱۱ درصد، به تنهایی سهم مهمی از حجم عملیات بیمه گری کشور را برعهده دارد.

 

وی میزان تولید حق بیمه شرکت در سال گذشته را ۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این میزان تولید با رشد ۵۴.۴ درصدی همراه و از متوسط رشد صنعت بیمه بالاتر بوده است.

مسعود بادین موفقیت بیمه آسیا در صنعت بیمه کشور را به دلیل برخورداری این شرکت از مدیریت حرفه ای و همدل، معاونین و مدیران کوشا، کارکنان و شبکه فروش توانمند دانست.

 

نایب رئیس هیئت مدیره همچنین ارائه طرح‌های جدید بیمه ای و بیمه نامه های ترکیبی و ارائه خدمات بیمه آنلاین را از ا لویت های بیمه آسیا در سال جاری اعلام کرد.

 

 وی افزود یکی از ویژگی های فعالیت بیمه آسیا در دوره اخیر پرداخت خسارت زیان دیدگان در کمترین زمان ممکن بود به طوری که تمامی پرونده های خسارت سال گذشته تا پایان سال ۱۴۰۰ پرداخت شدند.

 

در این مراسم که با حضور مقامات مختلف شهر برگزار شد،  آیت الله حاجی زاده، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان اهر در سخنانی، افتتاح شعبه ییمه آسیا را برای این شهر پربرکت دانست و بر اساس یکی از احادیث منقول از امام باقر(ع) که به لزوم داشتن تدبیر در امر امرار معاش اشاره دارد، بهرمندی از خدمات بیمه را در این راستا توصیف کرد.

 

 گفتنی است در ادامه این آیین، مراسم کلنگ زنی آغاز عملیات ساخت مجتمع جدید بیمه آسیا در شهرستان اهر، با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و هیات همراه و مسئولین این شهر برگزار شد.

 

 در این مراسم نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان اهر، فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان، رئیس پلیس راه،  معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، شهردار شهرستان اهر، رئیس شورای این شهر و جمعی از مسئولین محلی حضور داشتند.

 

روابط عمومی بیمه آسیا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied