شمانیوز
شما نیوز

به مناسبت سالگرد آزاد سازی خرمشهر/

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان سالگرد آزاد سازی خرمشهر را تبریک گفت

در بخشی از پیام مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت سالگرد آزاد سازی خرمشهر آمده است: تاریخ ثابت کرده هر زمان فرزندان سرزمینی در دفاع از خاک خویش دست به فداکاری زده‌اند نامشان بر لوح تاریخ ماندگار شده و می‌دانیم جهانیان رشادت‌های فرزندان این مرز و بوم در دفاع از خاک میهن را فراموش نخواهند کرد.

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان سالگرد آزاد سازی خرمشهر را تبریک گفت

به گزارش شمانیوز، سید رضا قاسمی شهری مدیرعامل این شرکت در پیامی سالگرد آزاد سازی خرمشهر را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

سوم خرداد بر تقویم این سرزمین راوی حادثه‌ای خاص است، حادثه‌ای سرشار از فداکاری و رشادت دلاورمردان ایران زمین، روزی که در آن گلبانگ انا فتحنا لک فتحا مبینا بر گنبد مسجد جامع خرمشهر طنین انداز شد تا به نمادی از وحدت و همبستگی ملی بدل شود.مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان سالگرد آزاد سازی خرمشهر را تبریک گفت

تاریخ ثابت کرده هر زمان فرزندان سرزمینی در دفاع از خاک خویش دست به فداکاری زده‌اند نامشان بر لوح تاریخ ماندگار شده و می‌دانیم جهانیان رشادت‌های فرزندان این مرز و بوم در دفاع از خاک میهن را فراموش نخواهند کرد.

اینجانب سالروز این پیروزی بزرگ را به همه مردم شریف ایران به خصوص هم وطنان خوزستانی‌ام تبریک می‌گویم و خاطره این روز تاریخی و فراموش نشدنی را گرامی می‌دارم.

 

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied