شمانیوز
شما نیوز

روابط عمومی توسعه محور، ایده پردازی و نقادی می کند

سرپرست بانک توسعه تعاون با بیان اینکه روابط عمومی پل و حلقه واسط بین سازمان و جامعه هدف است،گفت:روابط عمومی توسعه محور ایده پردازی و نقادی می کند.

روابط عمومی توسعه محور، ایده پردازی و نقادی می کند

به گزارش شمانیوز؛ محمد شیخ حسینی که در گردهمایی کارشناسان روابط عمومی بانک توسعه تعاون سخن می گفت، اعلام کرد: جهان امروز جهان تغییرات، سرعت و ارتقای فناوری های نوین است.

وی افزود: برای پاسخ به مطالبات و سوالات افکار عمومی، روابط عمومی باید اطلاع‌رسانی صحیح و مناسب داشته باشد.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون بیان کرد: با اینکه نظام بانکی سهم بزرگی در اقتصاد ایران و ۸۰درصد تامین مالی را بر عهده دارد اما هجمه سنگینی علیه بانک ها می‌شود که همین امر نقش و کارکرد روابط عمومی را ضروری می‌کند.

وی ادامه داد: در دوره شیوع بیماری کرونا نظام بانکی بدون یک روز توقف، خدمات به مشتریان و مردم ارائه کرد و بعد از کارکنان بخش درمان بالاترین شهدای خدمت را در این دوره داشته است.

شیخ حسینی در بخشی از سخنان خود با تبیین «روابط عمومی توسعه محور» گفت: روابط عمومی توسعه محور به دنبال برقراری ارتباط موثر با جامعه هدف است و جلب رضایت مشتریان و ذینفعان در اولویت قرار دارد.

وی تاکید کرد: برای جلب رضایت مشتریان نیاز است که درخواست ها و نیازهای مشتریان و مردم شناسایی و به سازمان منتقل شود.

سرپرست بانک توسعه تعاون ادامه داد: یکی دیگر از وظایف روابط عمومی توسعه محور شناسایی انتظارات و دغدغه های کارکنان است که باید به مدیران ارشد بانک منتقل شود.

وی گفت:برای رسیدن به روابط عمومی توسعه محور لازم است که نیروهای این بخش نسبت به وظایف و راهبردهای خود و بانک آگاهی کامل داشته باشند.

شیخ حسینی بیان کرد: در دنیایی زندگی می کنیم که کوچک ترین خطا از سوی مردم دیده می‌شود و هر کار خوب و مثبتی نیز رصد می شود. هنر روابط عمومی این است که ذهنیت مطلوبی از سازمان در ذهن مخاطب ایجاد کند.

در این همایش سید باقر فتاحی، رئیس هیات مدیره، محمد جعفر ایرانی و امیر هوشنگ عصارزاده، اعضای هیات مدیره، قمری وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی، سعید معادی، معاون امور استان ها و محمد ذوالفقاری، معاون مالی ‌پشتیبانی سخنانی ایراد کردند.

 

روابط عمومی بانک توسعه تعاون

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied