شمانیوز
شما نیوز

راه اندازی سامانه دیدار بنیاد شهید

سامانه دیدار با هدف تسهیل دیدار ایثارگران وخانواده شهدا با مسئولین راه اندازی شد.

راه اندازی سامانه دیدار بنیاد شهید

به گزارش شمانیوز، ایثارگران و سایر افراد در ارتباط با بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌توانند با مراجعه به این سامانه در پایگاه اطلاع‌رسانی ایثار درخواست خود را برای دیدار و ملاقات با مسئولان بنیاد در همه سطوح ثبت و ارسال کنند.

با راه‌اندازی سامانه «دیدار» با هدف شفاف‌سازی، دسترسی همگان برای دیدار و عدالت محوری، از این پس هیچ ملاقاتی با ایثارگران بدون ثبت در سامانه انجام نمی‌شود و بدین ترتیب امکان پیگیری درخواست‌های ایثارگران، رفع مشکلات و پاسخگویی به این عزیزان فراهم می‌شود.

براساس فرایند پیش بینی شده در این سامانه نظرات کارشناسی در مورد درخواست‌های ایثارگران در سطوح مختلف در این سامانه ثبت می‌شود تا افراد دیدارکننده در جریان موضوع و راهکار‌های رفع مشکل و پاسخ به سؤالات و درخواست‌ها قرار گیرند.

درخواست ایثارگرانی که به سامانه دسترسی ندارند توسط کارشناسان اداره‌کل مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران به صورت حضوری و از طریق تلفن ۱۶۱۶ قابل انجام است.

 یکی از اهداف مهم دیدار با ایثارگران عزیز رفع مشکلات و پاسخگویی به این عزیزان است لذا ممکن است این دیدار‌ها به صورت تصویری، تلفنی و غیرحضوری در سطوح مختلف انجام شود و البته نوبت دیدار با ایثارگران به صورت مستمر از طریق پیامک برای این عزیزان ارسال می‌شود.

گفتنی است ایثارگران عزیز نیاز به ثبت‌نام مجدد در این سامانه را ندارند و افرادی که در سامانه خدمات الکترونیک ایثار ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند وارد این سامانه شوند

 

روابط عمومی بنیاد شهید

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied