شمانیوز
شما نیوز

اعلام ساعت کاری شعب بانک شهر در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری

به منظور آگاهی مشتریان محترم از ارائه خدمات بانک شهر، ساعت کاری شعب این بانک در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری،اعلام شد.

اعلام ساعت کاری شعب بانک شهر در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری

به گزارش شمانیوز، بر اساس اعلام کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی، با توجه به ادامه آلودگی هوا در استان تهران و نیز تکریم و پاسخگویی مناسب به نیازهای بانکی شهروندان در روزهای چهارشنبه، چهارم و پنجشنبه پنجم خرداد ، ساعت کاری شعب و ستاد بانک شهر، اعلام شد.

ساعت کار پایانی شعب، ستاد مناطق و ستاد مرکزی در روز چهارشنبه مورخ 04‌/03‌/1401 به شرح ذیل می باشد:

ساعت پذیرش مشتریان در شعب استان تهران تا ساعت 12 و ساعت کار ستاد مناطق تهران تا ساعت 12:15 می باشد. همچنین ساعت کار ستاد مرکزی با توجه به فعالیت شعب بانک در سایر استانها، تا ساعت 15 می باشد.

این گزارش می افزاید: ساعت پایان کار شعب و ستاد مناطق سایر استانها مطابق با اعلام استانداری استان مربوطه می باشد. شایان ذکر است ستاد مناطق استان ها که شعب تابعه آنها در استان های مختلف فعالیت می نمایند ، ساعات کاری مطابق با ساعات حضور شعب زیر مجموعه در استان های مزبور خواهد بود .

همچنین با عنایت به اعلام تغییر روز عید فطر و به تناسب آن جابجایی روز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام در تقویم ملی، روز پنجشنبه مورخ 05‌‌/03‌‌/1401 روز عادی محسوب شده و شعب بانک در این روز آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشند.

بدیهی است هر گونه تغییر در روز مزبور اعم از تعطیلی و یا تغییر ساعت کاری منوط به اعلام مراتب از سوی مراجع ذیربط خواهد بود.

 

روابط عمومی بانک شهر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied