شمانیوز
شما نیوز

حضور شرکت بیمه پاسارگاد در نهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی

شرکت بیمه پاسارگاد در نهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته که در محل نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است، حضوری فعال دارد.

حضور شرکت بیمه پاسارگاد در نهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی

به گزارش شمانیوز؛ مدیریت بیمه های باربری بیمه پاسارگاد ، در غرفه اختصاصی این شرکت در طول برگزاری نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته که در تاریخ ۳ تا ۶ خرداد ماه در حال برگزاری است، پذیرای بازدیدکنندگان گرامی می باشد.

حضور فعال بیمه پاسارگاد با دارا بودن سطح یک توانگری مالی مؤسـسات بیمه طبق ارزیابی صورت های مالی توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، منتخب محبوب ترین برند از دیدگاه مردم در جشنواره ملی برند محبوب و همچنین تمدید مجوز قبولی اتکایی این شرکت از مؤسسات بیمه داخلی توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نشان از موفقیت های این شرکت در عرصه های گوناگون دارد.

این نمایشگاه بین المللی به مدت ۴ روز با حضور شرکت های داخلی و خارجی فعال در زمینه تولیدات، تجهیزات و خدمات حوزه حمل و نقل ریلی برپا شده.

نمایشگاه حمل و نقل ریلی با اهدافی هدف ارتقاء تولیدات داخلی، توسعه صادرات، ارائه توانمندی های شرکت های ایرانی، افزایش تولید و صادرات، بومی سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت های روز این صنعت در جهان در حال برگزاری است.

حضور شرکت بیمه پاسارگاد فرصت مغتنمی برای گسترش صنعت بیمه و بهره مندی فعالان صنعت حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته از مزایای صنعت بیمه است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied