شمانیوز
شما نیوز

با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سایپا برگزار شد:

گرامیداشت سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر

به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ، سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر قهرمان، با حضور 313 نفر از فرزندان کارکنان گروه خودروسازی سایپا سرود "سلام فرمانده" به صورت جمع خوانی در حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد گروه سایپا در شرکت زامیاد اجرا شد.

گرامیداشت سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر

به گزارش شمانیوز، این برنامه با عنوان" خرمشهرها در پیش است" به همت حوزه بسیج گروه خودروسازی سایپا و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد ماه، با حضور مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا، کارکنان و خانواده های آنها برگزار شد.

در این برنامه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: حضرت امام خمینی(ره) در زمان فتح خرمشهر و باز پس گیری این شهر از دست متجاوزان فرمودند: "خرمشهر را خدا آزاد کرد" که در واقع این فرمایش معنای آیه قرآن است که خداوند فرموده " وَ ما رَمَیتَ إِذ رَمَیتَ " یعنی اینکه خداوند به مومنان می فرماید این شما نبودید بلکه خداوند دشمنان را نابود کرد و این صحبت امام راحل(ره) به معنای مصداق واقعی آیه شریفه در آزادسازی خرمشهر است.

محمد علی تیموری افزود: زمانی که در کار اخلاص وجود داشته باشد خداوند به کمک خواهد آمد و هدف را محقق می کند و در جریان جنگ تحمیلی هم رزمندگان ما با اخلاص مبارزه کردند چراکه این افراد جان خود را ایثار کردند.

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و از خداوند درخواست داریم که به ما کمک کند و ما را به هدف برساند و پیروزی را برای همه مردم ایران رقم بزند، پس باید در کارمان خلوص نیت داشته باشیم.

تیموری تاکید کرد: دومین مورد برای کسب پیروزی داشتن تخصص درکار است و برای پیروزی در نبرد اقتصادی باید از روند تولید با کیفیت کاملا مطلع بود زمانی می توانیم موفق بشویم و به هدف برسیم که خودمان نگاه کیفیت محور داشته باشیم و محصول با کیفیت تولید و عرضه کنیم و البته تولید محصول با کیفیت حاصل یک فرآیند کیفی و تلاش افراد باکیفیت است .

او افزود: برای تحقق تولید محصول باکیفیت سه  شرط اساسی نیاز است؛ اول اینکه ساختار شرکت ها اصلاح شود، دوم روی این ساختارها سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری قوی ایجاد و از تکنولوژی روز استفاده شود و سوم اینکه از نیروهای متخصص و با مهارت در روند کاری استفاده شود و با داشتن این سه مورد و با خلوص نیت در کار حتما خداوند کمک خواهد کرد و کار با موفقیت انجام خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در مقطع 4 ماهه اخیر هم با شرایطی که در گروه سایپا وجود داشت یقینا با کمک و یاری خداوند و عنایت ویژه ای که وجود داشت توانستیم این روند مناسب تولید را محقق کنیم.

او افزود: روز گذشته بیش از  1800 دستگاه خودرو به صورت "عبور مستقیم" تولید شده که صرفا عنایت خدا و اخلاص و تخصصی که در همه همکاران وجود دارد عامل کسب این موفقیت است. البته باید بر روی آموزش تلاش و تاکید شود تا در جنگ اقتصادی محصولی را عرضه کنیم که حداقل به مدت 5 سال بجز در موارد مصرفی خودرو، نیازی به مراجعه به تعمیرگاه جهت انجام تعمیرات و خدمات پس از فروش نداشته باشد.

تیموری در پایان تصریح کرد: تولید این چنین محصولاتی نیاز به یک برنامه ریزی قوی در طراحی، فرآیندهای ساخت، شبکه فروش و خدمات پس از فروش دارد.

 

سایپانیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied