شمانیوز
شما نیوز

مهندس سلطانی : احیای مخابرات با کارجهادی و همه جانبه امکان پذیر است

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در نشست صمیمی با مدیران و معاونین ستادی مخابرات منطقه کردستان با اشاره به این مهم که احیای مخابرات با کار جهادی همه جانبه و تیمی را می طلبد گفت: تحقق این امر تحول مخابرات در حوزه های مختلف را به دنبال دارد.

 مهندس سلطانی : احیای مخابرات با کارجهادی و همه جانبه امکان پذیر است

به گزارش شمانیوز، در این نشست که در سالن جلسات منطقه برگزار شد مهندس سلطانی ضمن تشریح وضعیت فعلی مخابرات و برنامه های تدوین شده اظهارداشت: وجود نیروی انسانی ماهر و متخصص با دانش و معلومات بروز مخابراتی موجب ایستایی شرکت مخابرات ایران در برخورد با موانع و کمبودها خواهد شد که در بهبود و ارتقاء عملکرد شرکت نیز تاثیر بسزایی دارد.

 

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت دانش افزایی نیروهای مخابراتی در بخش های مختلف خاطر نشان ساخت: توجه به این مسئله در تقویت نقاط مثبت ، شناخت و تحلیل مشکلات و رفع نقاط ضعف در راستای پیشبرد اهداف متعالی شرکت مخابرات ایران تاثیرگذار است.

 

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، ارتقای رضایت شغلی و اشتیاق سازمانی کارکنان را یادآور شد و افزود: پیگیری و رسیدگی به مطالبات آنها می تواند زمینه ساز این امر باشد.

 

مهندس سلطانی بابیان اینکه شرکت مخابرات ایران یک بنگاه اقتصادی تلقی می شود گفت: تحقق اهداف،وظایف و ماموریت های مخابرات به صورت چشمگیر، نیازمند توجه مسولان ارشد حوزه ارتباطات نسبت به رفع مشکلات و اصلاح مولفه های آن است.

 

وی با اعلام اینکه احیای مخابرات کار همه جانبه و تیمی را می طلبد اضافه کرد: محقق شدن این مهم می تواند راه تحول و پیشرفت مخابرات را به عنوان بزرگ‌ترین پیشران صنعت مخابرات در کشور مهیا سازد.

 

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در ادامه با اشاره به خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران در چند سال گذشته بیان داشت: از آنجاییکه کار مطالعاتی و زیرساختی برای انجام این مساله صورت نگرفته است می توان گفت کند شدن آهنگ توسعه مخابرات نتیجه این امر است.

 

مهندس سلطانی تصریح کرد: دولت باید به صورت راهبردی به مشکلات مربوط به شرکت هایی از جمله شرکت مخابرات ایران که تابع برنامه خصوصی سازی شده اند توجه ویژه داشته باشد.

 

در ابتدای این نشست مدیر مخابرات منطقه کردستان به تشریح فعالیت ها و برنامه های عملکردی منطقه در سال گذشته پرداخت.

 

روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied