شمانیوز
شما نیوز

حضور بیمه کوثر در نهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته فرصتی برای شناسایی نیازها و مشاوره های تخصصی

غرفه شرکت بیمه کوثر در نهمین نمایشگاه بین‌ المللی حمل و نقل ریلی صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته فرصتی شد تا اطلاعات جامعی ازخدمات بیمه‌ ای در دسترس فعالان حوزه گسترده حمل و نقل قرار گیرد.

حضور بیمه کوثر در نهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته فرصتی برای شناسایی نیازها و مشاوره های تخصصی

به گزارش شمانیوز، مدیرکل بیمه‌های اموال و مدیران بیمه‌های مهندسی و باربری بیمه کوثر با حضور درغرفه ضمن دیدار با فعالان حوزه حمل و نقل درخصوص نیازهای بیمه‌ای این بازارتبادل نظر کردند.

اعظم علیزاده مدیرکل بیمه‌های اموال کوثر در این خصوص گفت: نمایشگاه‌های بین‌المللی فرصت مناسبی برای شناخت بازار، ارتباط و مذاکره با مدیران شرکت‌های بزرگ است، ضمن آنکه بیمه‌گران می‌توانند از این فرصت در بازاریابی و تحلیل ریسک مشاغل متعدد بهره‌مند شوند.

مدیرکل بیمه‌های اموال بیمه کوثر با بیان اینکه امسال سودآوری درعملیات بیمه‌گری، جزو برنامه و سیاست‌های اصلی مدیران ارشد این شرکت است، افزود: بنابراین، بیمه کوثر به منظور توسعه فروش رشته‌های سودده مانند مهندسی و باربری، درنهمین نمایشگاه «حمل‌ و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته» شرکت کرد.

علیزاده با تاکید بر نقش کلیدی بازاریابی برای بهره‌‌برداری هرچه بهتر از نمایشگاه‌های تخصصی خاطرنشان کرد: برای جذب مشتریان جدید، باید با برنامه‌ای دقیق و جامع حضور داشته باشیم به‌طوری‌که با شناخت و ارزیابی درست ریسک‌های مختلفی که دراین فضا دردسترس است، با ارائه بهترین بیمه‌نامه‌ها و مطلوب‌ترین شرایط، مناسب‌ترین مشتریان را جذب نماییم.

وی با یادآوری اینکه افزایش سهم رشته‌های سودآوری مانند باربری، مهندسی و آتش‌سوزی از بازار کار بسیار دشواری است، ادامه داد: تحقق برنامه‌های درست در نمایشگاه‌های تخصصی، ضمن افزایش ضریب نفوذ بیمه درکشور، به سودآوری شرکت نیز منجر می‌شود.

اعظم علیزاه پیامدهای حضور یک شرکت بیمه در نمایشگاه‌های تخصصی را ارتقای سطح ذهنی سایر مدیران از رشته‌های بیمه‌ای عنوان کرد و ادامه داد: حضور بیمه  کوثر در این فضا نشانه توجه این بیمه‌گر به فعالیت‌های بخش صنعت و مشارکت در حفاظت از سرمایه‌های ملی است و این پیام را مخابره می‌کند، بیمه کوثر با اتکا به سوابق گذشته توان ارایه خدمات متمایز به این حوزه را دارد.

وی با اشاره به اینکه همین امر اعتماد خوبی را در ذهن مخاطبان ما ایجاد می‌کند و مقدمه‌ای برای ورود به بازار بیمه‌ حوزه حمل و نقل است، یادآورشد: در روز نخست نمایشگاه نشست‌های خوبی با شرکت‌های داخلی و خارجی به منظور ارائه بسته‌های مناسب بیمه‌ای برگزار شد که به انعقاد قراردادهای همکاری بسیار خوش‌بین هستیم.

وی یادآور شد: نهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌و‌نقل ریلی صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته سوم خرداد ماه با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی آغاز به کار کرد و جمعه ششم خرداد به کار خود پایان داد.

 

روابط عمومی بیمه کوثر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied