شمانیوز
شما نیوز

سفر مشاور عالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به چابهار

احمد صدری مشاور عالی وزیر در امور هنری با هدف حمایت، کمک در راه اندازی و ایجاد مراکز نوآوری و صنایع خلاق در صنعت مد و لباس، ساخت ادوات چوبی از جمله سازهای محلی و حمایت از برگزاری فستیوال ها و رخدادهای فرهنگی و هنری به چابهار سفر کرد.

سفر مشاور عالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به چابهار

به گزارش شمانیوز، احمد صدری مشاور عالی وزیر در امور هنری با هدف حمایت، کمک در راه اندازی و ایجاد مراکز نوآوری و صنایع خلاق در صنعت مد و لباس، ساخت ادوات چوبی از جمله سازهای محلی و حمایت از برگزاری فستیوال ها و رخدادهای فرهنگی و هنری به چابهار سفر کرد.

وی در این سفر با معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار دیدار و گفت و گو کرد.

طاهره شهرکی در خصوص ظرفیت ها و پتانسیل های بی نظیر در گردشگری و چگونگی به کارگیری آنها تاکید کرد.

وی بیان داشت عمل به مسئولیت اجتماعی از اهداف اصلی سازمان است و ایجاد مراکز نوآوری و صنایع خلاق در منطقه برای فعالیت هنرمندان و کارآفرینان از جمله اقداماتی بوده که در تحقق این موضوع انجام شده است .

شهرکی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد از کارآفرینان و هنرمندانی که در راستای تولید و ارایه آثار فرهنگی و هنری خود فعالیت دارند حمایت می کند و به همین جهت دو مرکز نوآوری واقع در پیکره صنعتی و همچنین دروازه اقیانوس برای این منظور پیش بینی شده است.

معاون فرهنگی، گردشگری و اجتماعی سازمان همچنین از اختصاص اعتبار جهت تجهیز و تعمیر این مراکزخبر داد.

قابل ذکر است احمد صدری در این نشست با تاکید بر ظرفیت ها ی بالقوه موجود گفت: برگزاری رخدادها و فستیوال های هنری موجب معرفی هنرمندان چابهاری و مناطق همجوار خواهد شد و منتج به افزایش کیفیت در برگزاری فستیوال های هنری، ملی و بین‌المللی می گردد.

صدری گفت: می‌توان با برگزاری این رخدادها و کارگاه های صنایع خلاق در زمینه مد و لباس از هنرمندان بومی حمایت کرد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied