شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل شرکت ملی مس:

پیشبرد طرح‌های توسعه مس سونگون نیاز به کمک ویژه اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس دارد

مدیرعامل شرکت مس در معیت رئیس و جمعی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، مقامات استان آذربایجان شرقی و شهرستان ورزقان از مجتمع مس سونگون و طرح‌های توسعه آن بازدید کردند.

پیشبرد طرح‌های توسعه مس سونگون نیاز به کمک ویژه اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس دارد

به گزارش شمانیوز، دکتر علی رستمی ضمن تشریح برنامه‌های توسعه مس سونگون به حجم سرمایه‌گذاری بیش از سی هزار میلیارد تومانی در حوزه تولید کنسانتره و مس کاتد اشاره و درخواست کمک ویژه از سوی مجلس شورای اسلامی در اجرای برنامه‌ها را نمود.

همچنین دکتر عزت‌اله اکبری تالار پشتی رئیس کمسیون صنایع و معادن مجلس قول مساعدت کامل مجلس برای اجرایی شدن برنامه‌های توسعه مس را داد.

در این بازدید الله وردی دهقانی نماینده ورزقان، معصومه پاشایی نماینده جلفا و مرند، یوسف داودی نماینده سراب و  اسماعیلی دبیر کمیسیون نیز با حضور در مجتمع مس سونگون، از نزدیک با این مجتمع و طرح‌های توسعه آن آشنا و در جریان روند کار این طرح‌ها و برنامه‌های شرکت مس قرار گرفتند.

از دیگر برنامه‌های هیات، بازدید از محل دامپ باطله سونگون و بررسی مشکلات مرتبط و قول مساعد برای گشایش و سد باطله مس سونگون بود.

گفتنی است در این بازدید، مهندس پرنیان ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، مهندس نعمتی فرماندار شهرستان ورزقان به همراه مهندس رضوی مدیر مجتمع، اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی را همراهی کردند.

 

مس پرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied