شمانیوز
شما نیوز

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با شرکت نفت و گاز پارس در سه حوزه همکاری می‌کند

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: این بانک می‌تواند با شرکت نفت و گاز پارس در سه حوزه طرح حمایتی فرد حقیقی، طرح اعتبار در حساب جاری و پرداخت حقوق پرسنل همکاری کند.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با شرکت نفت و گاز پارس در سه حوزه همکاری می‌کند

به گزارش شمانیوز، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک در سفر خود به بوشهر با «یحیی رشیدی» معاون عملیات و پشتیبانی و «مجتبی علی‌آبادی» مدیر منابع انسانی و دبیر هیأت مدیره شرکت نفت و گاز پارس دیدار کرد.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به امکان همکاری با شرکت در سه حوزه طرح حمایتی فرد حقیقی، طرح اعتبار در حساب جاری و پرداخت حقوق پرسنل شرکت‌ها اشاره کرد و گفت: کارمزدهای دریافتی از پرداخت وام در بانک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی هزینه می‌شود.

وی به امکان پرداخت برخی آیتم‌های حقوقی کارکنان شرکت در قالب بن‌کارت و همچنین مزایای بیمه عمر حقوق نیز اشاره کرد.

رشیدی نیز در این دیدار اظهار داشت: میانگین سنی کارکنان این شرکت ۴۰ سال است و در شرایط بسیار دشوار در سکوهای نفتی با فاصله ۸۰ تا ۱۱۰ کیلومتری از بندر عسلویه برای اعتلای کشور کار می‌کنند. این روحیه کارکنان با توجه به فراهم بودن امکان اشتغالشان در کشورهای همسایه در حکم ایثار است و هر خدمتی که بتوان به این کارکنان کرد، باقیات الصالحات است.

شرکت نفت و گاز پارس یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران است که با هدف تسریع در بهره‌برداری از میدان مشترک پارس جنوبی به‌عنوان بزرگترین مخزن گازی کشور و جهان که به تنهایی نیمی از ذخایر گاز طبیعی ایران را در خود جای داده، ایجاد شده است.

کارکنان شرکت‌های فعال در حوزه پالایشگاه، پتروشیمی و انرژی عمدتاً در شرایط سخت کاری و آب و هوایی مشغول خدمت به جامعه هستند و خط مقدم توسعه کشور به شمار می‌روند.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور یکی از سیاست‌های خود را حمایت از کارکنان این شرکت‌ها تعریف کرده است. در همین راستا این بانک حدود ۶۴۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش ۴۳۰ میلیارد تومان به کارکنان شرکت‌های فعال در حوزه انرژی مستقر در عسلویه پرداخت کرده است.

عمده وام‌های قرض الحسنه پرداخت شده در چارچوب ۲ طرح حمایتی فرد حقیقی و اعتبار در حساب جاری بوده که جزو طرح‌های اعتباری جذاب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به شمار می‌رود.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied