شمانیوز
شما نیوز

پیام تسلیت مدیر عامل صندوق تامین خسارتهای بدنی به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد

مهدی قمصریان مدیر عامل صندوق تامین خسارتهای بدنی طی پیامی سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

 پیام تسلیت مدیر عامل صندوق تامین خسارتهای بدنی به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد

به گزارش شمانیوز؛ متن پیام به شرح زیر می باشد:

نیمه خرداد یادآور به سوگ نشستن ملت ایران در غم فراق بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ است که به رهبری امام خمینی (ره)، حماسه ای تاریخی رقم زدند تا اسلام و ارزش‌های ناب اسلام محمدی (ص) همواره جاودان و ماندگار بماند.

امام خمینی از یک سو با سلوک علمی و عملی خویش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید و از سوی دیگر با ثبات قدم، روشنگری و راهبری جهادِ تبیین، گام در راه امام آزادگان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه که با اختیار، مسیر حق طلبی و عدالت خواهی را انتخاب کنند.

بار دیگر ما در سالروز رحلت آن عالم عامل عارف مجاهد فرزانه، امام روح الله الموسوی الخمینی (ره) با آرمان هایش بیعت می کنیم و از پیشگاه خداوند متعال اجر عظیم و شادی روح آن یگانه دوران و شهدای سرافراز قیام خونین 15 خرداد و سنگر سازان جبهه های حق علیه باطل را تمنا می کنیم و با پیروی از فرامین داهیانه رهبر فرزانه و عزیز انقلاب(مدظله العالی) برای خدمت به مردم و عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه ها گام برخواهیم داشت؛ ان شاالله

مهدی قمصریان

 

روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied