شمانیوز
شما نیوز

اقدامات و نوآوری های زیست محیطی ال‌جی در راستای فردایی بهتر

بر اساس مطالعه‌ای که در سال گذشته توسط مؤسسه‌ی NielsenIQ در مورد سلامت و تندرستی جهانی انجام شد، آگاهی مردم از مسائل زیست‌محیطی و اثرات منفی آن‌ها بر سلامت عمومی ما چه در حال حاضر و چه در آینده، در بالاترین حد خود قرار دارد.

اقدامات و نوآوری های زیست محیطی ال‌جی در راستای فردایی بهتر

با درک تهدیدات ناشی از تغییرات آب و هوا و گرم شدن کره زمین، هر روز بر تعداد افرادی افزوده می‌شود که به دنبال بازیافت و کاهش زباله‌های خانگی هستند و محصولات موردنیاز خود را از برندهایی انتخاب می‌کنند که با محیط زیست سازگار هستند. ال‌جی، شرکتی پیشرو در زمینه سازگاری با محیط زیست که همواره سلامت کره زمین برایش در اولویت قرار دارد، فعالانه به دنبال یافتن راه‌حل‌هایی برای غلبه بر مشکلات مربوط به آب‌وهوای جهان است و از فناوری‌های پیشرفته‌ی خود برای کاهش انتشار کربن و گازهای گلخانه‌ای و افزایش بهره‌وری انرژی استفاده می‌کند.

ال جی

کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در فرآیند تولید

اقدام ال‌جی تحت عنوان “Zero Carbon 2030” برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ اعلام شد و هدف آن کاهش ۵۰ درصدی میزان کل انتشار کربن مستقیم و غیرمستقیم تولید شده در طول فرآیند تولید (در مقایسه با آمار سال ۲۰۱۷) است. ال‌جی علاوه بر ابتکار و تعهد خود تا سال ۲۰۳۰، سال گذشته نیز اولین شرکتی بود که به کمپین Business Ambition برای کمپین” ۱٫۵ درجه سانتی‌گراد “ پیوست که به موجب آن شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی در تلاشی جهانی برای رسیدن به «صفر خالص» متحد می‌شوند. اهداف این کمپین که بر اساس داده‌های علمی است و مورد تأیید مؤسسه‌ی Science Based Targets initiative (SBTi) قرار گرفته، شامل کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای (GHG) است.

ال جی

در راستای این موضوع، ال‌جی در حال حاضر پیشرفت چشمگیری در کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در سراسر فرآیند تولید لوازم خانگی خود داشته است. پارک هوشمند ال‌جی در چانگ‌وون، که توسط مجمع جهانی اقتصاد به عنوان کارخانه فانوس دریایی نام‌گذاری شده است، نقش مهمی در کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در حین تولید ایفا می‌کند و در عین حال، راندمان انرژی را تا ۳۰ درصد در مقایسه با تأسیسات قبلی Changwon افزایش می‌دهد. از جمله نوآوری‌های موجود در پارک هوشمند ال‌جی که به کاهش ردپای انرژی این شرکت کمک می‌کند، محصولات پیشرفته‌ی مدیریت انرژی مانند سیستم ذخیره‌سازی انرژی (ESS) و کنترل انرژی ساختمان (BECON) است.

ال جی

کاهش مصرف منابع با فناوری اینورتر ال‌جی

ال‌جی همچنین متعهد است با محدود کردن انتشار گازهای گلخانه‌ای و بهبود بهره‌وری انرژی در حین استفاده از لوازم خانگی خود، به مصرف‌کنندگان در دستیابی به سبک زندگی سازگارتر با محیط زیست کمک کند. یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، خشک‌کن و تهویه‌ی مطبوع ال‌جی با استفاده از فناوری اینورتر این شرکت، به بهینه‌سازی مصرف برق کمک شایانی می‌کنند.

کمپرسور خطی اینورتر این شرکت نیز که از توان کمتری نسبت به کمپرسورهای معمولی۳ استفاده می‌کند و باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای می‌شود، برنده‌ی جایزه‌ی فناوری جدید ENERGY STAR شده است.

ال جی

بسته بندی سازگار با محیط زیست و استفاده از پلاستیک‌های بازیافتی

با ایجاد تغییرات سازگار با محیط زیست در بسته‌بندی محصولات نیز می‌توان به محافظت از کره زمین کمک کرد. در همین راستا، ال‌جی هدف خود را بر طراحی بسته‌بندی‌هایی گذاشته است که ضایعات کمی دارند و در ساخت آن‌ها از موادی که به طور بالقوه می‌توانند به زمین و سلامت مردم آسیب برسانند، استفاده نشده باشد. این دستورالعمل‌ها استفاده حداقلی از مواد بسته‌بندی برای کاهش حجم کلی بسته‌بندی، و تمرکز بیشتر ال¬جی بر استفاده مجدد و بازیافت را نشان می‌دهد. همچنین به زودی بسته‌بندی‌های سازگار با محیط زیست را در تمامی لوازم خانگی ال‌جی شاهد خواهیم بود. این شرکت قبلاً از طریق استفاده از بسته‌بندی پلی پروپیلن برای واحدهای بیرونی سیستم‌های تهویه مطبوع خود، مصرف سالانه‌ی پلی استایرن خود را ۱۹ تن کاهش داده است.

ال جی

از طریق این اقدامات متنوع، راه‌حل‌ها و فناوری‌های پیشرفته، ال‌جی به کاهش اثرات زیست محیطی خود ادامه می‌دهد و به ایجاد فردایی بهتر برای همه کمک می کند.

۱٫ ۶۱ درصد از پاسخ دهندگان در ایالات متحده موافق بودند که مسائل زیست محیطی به سلامت فعلی و آینده آنها آسیب می‌رساند. (منبع: مطالعه جهانی سلامت و تندرستی موسسه NielsenIQ انجام شده در ۱۷ بازار، سپتامبر ۲۰۲۱)

۲٫ بر اساس گزارش بازدید مجمع جهانی اقتصاد از سایت Changwon ، نهاد انرژی در هر واحد تولیدی و انتشار گازهای گلخانه‌ای به ازای هر واحد تولیدی در مقایسه با ارقام بین سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱، حدود ۳۰ درصد کاهش یافته است.

۳٫ با مقایسه مصرف انرژی بین مدل GBB530NSCXE (کمپرسور خطی اینورتر LG) و GBB530NSQWB (کمپرسور رفت و برگشتی معمولی LG) که توسط VDE آزمایش شده است. تست مصرف انرژی بر اساس استاندارد ISO 15502 انجام شده است.

۴٫ آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPTA) در آوریل ۲۰۲۲ به ۴۳ مدل یخچال فریزر که دارای کمپرسور خطی اینورتر هستند و از R-600a، مبرد با پتانسیل بسیار پایین گرمایش جهانی (زیر ۱۵) استفاده می‌کنند، جایز‌ی Energy Star را اعطا کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied