شمانیوز
شما نیوز

حجت الاسلام موسوی؛

برنامه‌های خوب ایمیدرو برای معادن استان‌های مختلف

نائب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به برنامه های خوب ایمیدرو برای معادن استانهای مختلف، از تلاش مدیران جهادی این مجموعه برای اکتشاف و بهره برداری خبر داد.

برنامه‌های خوب ایمیدرو برای معادن استان‌های مختلف

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد ایمیدرو اظهار داشت: در دوره جدید مدیریت ایمیدرو در حوزه صنعت و معدن کارهای بسیار خوبی انجام شده و خوشبختانه مدیران این مجموعه برنامه های بسیار خوبی برای اکتشاف و بهره برداری از معادن دارند و در حال اجرای این برنامه ها هستند.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات بسیار مثبت در دوره جدید ایمیدرو فعال کردن معادن غیر فعال، تعطیل و نیمه تعطیل است، افزود: متاسفانه برخی از معادن رها شده بوده و در برخی نیز کارهای خاصی صورت نمی گیرد اما خوشبختانه اخیرا در این زمینه برنامه‌هایی ارائه و کارهایی را در برخی از استان‌ها آغاز شده است.

نائب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس، مدیران ایمیدرو را جزو مدیران جهادی کشور دانست و افزود: اینجانب با توجه به شناختی که از مدیران مجموعه دارم می بینم که شبانه روز برای رفع مشکلات معادن کشور و بهره‌برداری هرچه بیشتر معادن تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام موسوی افزود: به عنوان مثال برای استان اردبیل که به عنوان حوزه انتخابی این جانب است، برنامه‌هایی برای اکتشاف و بهره‌برداری از معادن ارائه شده است که خوشبختانه با اجرای این برنامه‌ها هم شاهد بهره‌برداری از معادن و هم شاهد اشتغال به کار عده زیادی از جوانان خواهیم بود.

وی با تاکید بر وجود رضایتمندی از مدیران این مجموعه تصریح کرد: باید با حمایت های قانونی لازم از بخش معادن کشور، در جهت تقویت آنها و اکتشاف و بهره برداری گام برداشت.

 

ایلنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied