شمانیوز
شما نیوز

مجتمع آرتا فولاد مبین اردبیل میزبان جدید کاتالیست‌های ریفرمینگ خوارزمی

دومین همکاری شرکت گسترش فناوری خوارزمی و شرکت بین المللی مهندسی ایران (ایریتک) در صنعت عظیم فولاد، در قالب تولید و تحویل دهی کاتالیست‌های ریفورمینگ احیاء مستقیم مجتمع آرتا فولاد مبین اردبیل آغاز شد.

مجتمع آرتا فولاد مبین اردبیل میزبان جدید کاتالیست‌های ریفرمینگ خوارزمی

با توجه به خودکفایی کشور در تولید انواع کاتالیست‌ها و جاذب‌های مورد نیاز صنعت فولاد و در راستای همکاری‌های موفق گسترش فناوری خوارزمی و شرکت بین‌المللی مهندسی ایران (ایریتک) به عنوان یکی از بزرگترین لایسنسور های فناوری MIDREX در کشور، قرارداد تولید و تحویل‌دهی بیش از 200 تن انواع کاتالیست‌های ریفورمینگ احیاء مستقیم مورد نیاز مجتمع آرتا فولاد مبین اردبیل با شرکت ایریتک منعقد گردید.

علاوه بر مجتمع‌های عظیم فولادی نظیر فولاد مبارکه اصفهان و فولاد خوزستان که هر کدام در چندین مدول خود از کاتالیست‌های خوارزمی بهره گرفته‌اند، مجتمع آرتا فولاد مبین اردبیل دهمین شرکت فولادی است که با توجه به کیفیت بالا و سوابق درخشان عملکرد کاتالیست‌های ریفرمینگ تولید خوارزمی، تصمیم به استفاده از این کاتالیست‌ها در ریفرمر خود گرفته است. این شرکت با تولید سالانه یک میلیون تن آهن اسفنجی سال گذشته با سرمایه‌ای بالغ بر ۱۳۵ میلیون یورو در اردبیل کلنگ‌زنی شد. این مجتمع فولادی به شکل مستقیم بیش از ۳۵۰ نفر و غیر مستقیم در مراحل ساخت تا بهره برداری بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر اشتغالی‌زایی ایجاد کرده است.

گسترش فناوری خوارزمی نیز به عنوان شرکتی دانش‌بنیان و کارآفرین در کنار این مجموعه مفتخر است که سهمی در اشتغالزایی و توسعه صنعت فولاد در استان اردبیل داشته است.

 

روابط عمومی خوارزمی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied