شمانیوز
شما نیوز

کشاورزان افسران خط مقدم امنیت غذایی کشور هستند

فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی گفت: غذا به عنوان رکن ایجاد قدرت در دنیا است و کشاورزان افسران خط مقدم امنیت غذایی هستند.

کشاورزان افسران خط مقدم امنیت غذایی کشور هستند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی مرکز بسیج وزارت جهاد کشاورزی، مهرداد پاکار مشاور وزیر و فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی در مراسمی به مناسبت گرامیداشت سالروز پیام تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی و روز جهاد کشاورزی با اعلام پیامی در این خصوص گفت: جهاد سازندگی یادگار ارزشمند امام بزرگوار انقلاب اسلامی و شجره طیبه ای بود که به دست آن امام عظیم الشان بنیان گذاشته شد و توسط جهادگران سختکوش رشد کرد و مردم عزیزمان از میوه شیرین آن تناول کردند.

در ادامه این پیام آمده است؛ جهاد سازندگی مصداق بارز جاری شدن فرهنگ، مدیریت و روحیه جهادی در جامعه است. در این روز بزرگ، یاد سنگرسازان بی‌سنگر، شهدا و ایثارگران جهاد کشاورزی و بنیانگذار آن نهاد انقلابی را گرامی می‌داریم.

در ماه‌های آغازین انقلاب، جهاد سازندگی پیش‌قراول خدمت و حمایت از مردم محروم و با هدف کمک به توسعه و پیشرفت مناطق روستایی پا به عرصه گذاشت و در طول حیات خود با بکارگیری نیروهای داوطلب مردمی در سایه فرهنگ انقلابی، توانست نقش بسیار موثری را در فرآیند رشد و محرومیت‌زدایی جامعه و کشور ایفا کند. امروز هم وزارت راهبردی جهاد کشاورزی به عنوان تامین کننده امنیت غذایی کشور در خط مقدم و با تمام قوا در حال مجاهدت است.

بی‌شک غذا همیشه به عنوان یک رکن ایجاد قدرت در دنیا بوده و کشاورزان افسران خط مقدم آن هستند، بدین‌وسیله این روز را که یادآور مجاهدت جهادگران جهاد سازندگی است به خانواده بزرگ جهاد کشاورزی و کشاورزان عزیز و مجاهد و تولید کنندگان این عرصه تبریک عرض می‌کنم، امیدوارم با لطف و عنایات خداوند متعال و با تأسی از راه شهیدان بزرگوار و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه فرهنگ و روحیه جهادی در جهت حفظ ارزش‌ها و خدمت‌رسانی به مردم عزیز، امنیت غذایی پایدار و خودکفایی محصولات کشاورزی بیش از پیش موفق و پاینده باشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied