شمانیوز
شما نیوز

برگزاری مجمع عمومی سالیانه شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1400 با حضور 100 درصد از حاضرین برگزار شد.

برگزاری مجمع عمومی سالیانه شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان

مدیرعامل فولادسنگان در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم عنوان کرد : شرکت فولاد سنگان، سال گذشته در سایه عنایات پروردگار متعال و توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و با همت و پشتکار همکاران ارجمند و پرتلاش فولاد سنگان، موفق به افتخارآفرینی های متعدد گردید. بدون تردید دستیابی به رکوردهای روزانه، ماهانه و سالیانه جز با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، برنامه ریزی مدون و علمی و حمایت سهامداران و تلاش همه جانبه کارکنان و کارگران خدوم این شرکت میسر نمی شد.
 

امرایی با اشاره به تولید بیش از چهار میلیون تن گندله در سال 1400 گفت : در سال گذشته شاهد جابجایی رکوردهای تولید روزانه بودیم و جمع اراده و تلاش همکاران پرتلاش در فولاد سنگان، منجر به تولید بیش از 4 میلیون تن گندله و تحقق 115 درصدی برنامه های پیش بینی شده و افزایش سود شرکت گردید.

مدیرعامل فولاد سنگان امسال را، سال درخشان فولاد سنگان نامید و اضافه کرد : حاصل تلاش بی وقفه پرسنل شرکت ما را در رده شرکتهای گرید A شرکت فولاد مبارکه قرار داد و توانستیم در ارزیابی imi100 برترین شرکتهای ایران با صعود 45 پله ای در رده 64 ام قرار بگیریم. علاوه بر این در عرصه های مختلف سازمانی اعم از منابع انسانی، تعالی سازمانی، ارتقای برند شرکت، اخذ مجوزها، ایزوهای مختلف و … نیز شاهد درخشش شرکت فولاد سنگان بودیم.

گفتنی است، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در خرداد ماه برگزار و ‌ مبلغ 120 ریال به ازای هر سهم بین سهامداران از محل سود خالص تقسیم شد.

 

روابط عمومی شرکت فولاد سنگان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied