شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل شرکت سایپاگام خبر داد:

عزم جدی مدیرعامل گروه سایپا برای سود ده کردن شرکت‌های تابعه

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با برنامه‌ریزی و نظارت مستمر به دنبال فعال کردن شرکت‌های گروه و سودآوری این شرکت‌ها است.

عزم جدی مدیرعامل گروه سایپا برای سود ده کردن شرکت‌های تابعه

مدیرعامل شرکت سایپاگام در خصوص چگونگی کاهش سرمایه‌های راکد در این شرکت گفت: شرکت سایپاگام با حمایت‌های مدیرعامل گروه در خصوص کاهش سرمایه‌های راکد دو فعالیت بزرگ انجام داد؛ در گام اول مواد اولیه‌ای که در انبار موجود بود را مصرف کردیم بدون اینکه تأمین جدید صورت گیرد تا در حقیقت سرمایه‌گذاری‌های راکد شرکت کاهش یابد.

علی قاسمیه افزود: در گام بعدی با اقدامات مناسب حقوقی و تأمین سرمایه در گردش توسط سایپا توانستیم بخشی از تجهیزات این شرکت که چندین سال بود سرمایه‌گذاری و خریداری شده و راکد مانده بود را راه‌اندازی و به بهره‌برداری برسانیم که موجب اشتغال بیش از ۲۵۰ نفر شد.

او با اشاره به اینکه با هدایت و راهنمایی‌های مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا برای مدیریت بهینه جریان نقدینگی در شرکت، در خرید تجهیزات و ایجاد ظرفیت‌های جدید صرفه‌جویی لازم انجام شده است افزود: از تحمیل هزینه‌ها و  ایجاد سرمایه‌گذاری جدید در شرکت پیشگیری کردیم که در حقیقت از ایجاد سرمایه‌گذاری راکد پیشگیری و مقرر شده است که از ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

قاسمیه افزود: هدف‌گذاری ما در سایپاگام چابک‌سازی است و بر این اساس در چند ماه اخیر اقدامات خوبی را انجام دادیم و امیدواریم که همه اقدامات به سرانجام برسد.

او تاکید کرد: سرمایه‌گذاری جدیدی در دست انجام است که نیاز به پیگیری‌های حقوقی دارد و برنامه‌ریزی مناسبی در این خصوص انجام شده است و اگر می‌خواهیم سرمایه‌گذاری راکد گروه سایپا کاهش یابد نیاز به یک عزم و تفکر جمعی است، به زبان ساده در مدیریت نقدینگی؛ جهت‌گیری سرمایه‌گذاری‌ها و تسهیم بازار گروه، باید به گونه‌ای هدف‌گذاری‌ انجام شود که حاصل آن هماهنگی بین تمام نیروها (تولیدی، پشتیبانی، نظارتی، عملیاتی و... ) باشد و در نهایت کاهش سرمایه‌های راکد و افزایش بهره‌وری سازمانی به دست آید.

 

سایپانیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied