شمانیوز
شما نیوز

در دیدار مدیرعامل بیمه کوثر با کارکنان مطرح شد

تاکید و تقدیر از همدلی، کار تیمی و انسجام سازمانی در تحقق اهداف

ایجاد اعتماد، همسویی، فرصت‌های یادگیری، کنترل بهتر ریسک‌ها و بهبود عملکرد با هوشمندی و اتحاد و انسجام در کار تیمی و سازمانی حاصل می‌شود.

تاکید و تقدیر از همدلی، کار تیمی و انسجام سازمانی در تحقق اهداف

در ادامه برگزاری سلسله جلسات مدیرعامل با همکاران، این جلسه در نمازخانه ستاد شرکت برگزار شد و مدیران و کارکنان مهم‌ترین موضوعات، اهداف و راهبردهای شرکت را از زبان مدیرعامل شنیدند.

ابوالفضل آقادادی با تبریک ایام ذی‌القعده، خودکنترلی را عامل مهمی در توسعه فردی دانست و گفت: هر نفر خودش بهترین قاضی درباره کارکرد فردی است و با شناسایی نقاط ضعف و قوت خود و در نتیجه رفع و بهبود آن می‌تواند در مسیر تعالی حرکت کند.

وی بزرگ‌ترین مزیت رقابتی کشورها و سازمان‌ها را داشتن نیروی انسانی توانمند دانست و بر اهمیت سرمایه انسانی در ارتقای رشد و بهره‌وری شرکت تاکید کرد و افزود: منبع انسانی می‌تواند با ورودی‌های موثر آموزش، سلامت و ارزش‌های اخلاقی و ارزش‌آفرینی به سرمایه انسانی تبدیل ‌شود. در کمیته ارزیابی عملکرد کارکنان شرکت سعی می‌شود با ارزیابی دقیق عملکرد، علاوه بر شناسایی سرمایه‌های انسانی ارزشمند شرکت، با ارائه راهکارها و آموزه‌های مفید به سایر همکارانمان برای رسیدن به بهره‌وری بیشتر و ارتقای توانمندی‌های مختلفشان کمک کنیم.

مدیرعامل بیمه کوثر استفاده از تجربیات افراد مختلف را که نوع تفکر، زاویه دید و نگرش متفاوتی نسبت به مسیرها و اهداف دارند یکی از محاسن کار تیمی برشمرد و تاکید کرد: بنده به ما بودن اعتقاد دارم چون من‌ها به‌تنهایی، شاید فقط به موفقیت‌های کوتاه‌مدت و کوچک برسند؛ از این رو، سعی ما این است که موضوعات به‌صورت کمیته‌ای و شورایی تصمیم‌سازی شود. قدرت یک تیم از هر عضو آن و قدرت هر عضو از تیم است. از مزیت‌های مهم کار در تیم حمایت اعضا از یکدیگر در زمان بروز مشکلات و چالش‌هاست. البته کسی می‌تواند کار تیمی انجام دهد که فردی مسئولیت‌پذیر باشد. ذهن یک تیم وقتی تصمیم‌گیری‌ کند، یعنی مجموعه افراد تصمیم گرفته‌اند پس باعث حرکت رو به جلو در تیم می‌شود.

آقادادی فروش بالغ بر یک‌هزار‌ و ۲۰۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر در فصل بهار را خوب ارزیابی کرد و گفت: توجه داشته باشیم که این توفیق در حالی حاصل شده که ضمن رشد و حفظ ترکیب مناسب پرتفو، ما برنامه جدی برای پرهیز از ورود به هر قیمت در پرتفوهای پرریسک را در دستور کار قرار دادیم و امیدوارم به همت همکارانم در شرکت تا پایان سال بتوانیم اهداف کلان برنامه و نصاب‌های هدف‌گذاری‌شده را به صورت کامل محقق کنیم.

وی افزود: سود شناسایی‌شده از محل سرمایه‌گذاری‌ها از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا امروز حدود ۴هزار میلیارد ریال است که در بخش سهام رشد فوق‌العاده‌ای داشته و با برنامه‌ریزی صورت گرفته سود سال‌جاری را مناسب‌تر از همیشه برآورد کرد.

مدیرعامل شرکت در پایان، یادآور شد: شعار ما خیر کثیر است، بنابراین باید به نحوی عمل کنیم که خیر کار و رفتار و برنامه‌ریزی ما به همگان برسد؛ بنابراین از همه شما همکاران گرامی می‌خواهم با ارائه پیشنهادها، نظرها، و اعلام نقایص و راهکار حل آن از طریق سامانه نظام پیشنهادها، شرکت مان را برای رسیدن به تعالی کمک کنید؛ زیرا با رشد و ارتقای شرکت همه ذی‌نفعان شامل سهام‌داران، بیمه‌گذاران، بیمه‌شدگان و کارکنان منتفع خواهند شد.

 

روابط‌عمومی بیمه کوثر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied