شمانیوز
شما نیوز

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

انجمن جمعیت و خانواده پایدار در قشم تشکیل می شود

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از تشکیل انجمن «جمعیت و خانواده پایدار» با هدف ترویج سیاست های جمعیتی و در راستای تبلیغ درخصوص سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب مبنی بر افزایش جمعیت در جزیره قشم خبر داد.

انجمن جمعیت و خانواده پایدار در قشم تشکیل می شود

حجت الاسلام محمدسعید آخوندی در همایش جمعیت و خانواده پایدار، اظهار کرد: فراهم کردن شرایط ازدواج آسان برای جوانان و افزایش ازدواج و افزایش نرخ رشد جمعیت در شرایط امروز کشور امری ضروری است و باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

وی ادامه داد: افزایش اقتدار ملی، جلوگیری از سستی جامعه و رشد ظرفیت های بالقوه را از مزایای جمعیت مطلوب است و باید به مقوله ازدواج جوانان و ترویج فرهنگ باروری سالم در خانواده ها به صورت جدی و با نگاهی آسیب شناسانه ورود کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: موضوعات مهارتی و آموزشی در حوزه اجتماع، خانواده و فرزندآوری یکی ضرورت های امروز جزیره زیبای قشم است که باید برای آن برنامه ریزی جدی انجام داد.

حجت الاسلام آخوندی تصریح کرد: با هدف ترویج سیاست های جمعیتی و در راستای تبلیغ درخصوص سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب مبنی بر افزایش جمعیت انجمن «جمعیت و خانواده پایدار» در جزیره قشم راه اندازی می شود.

وی اضافه کرد: موضوع تشکیل خانواده سالم و افزایش جمعیت یکی از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب در سال های گذشته بوده است و این مهم همراهی و همکاری همه ادارات و ارگان ها را درخصوص ترویج فرهنگ باروری سالم در جامعه می طلبد.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: هرچه خانواده ها صمیمی تر و گرم تر بوده و با محبت بیشتری با هم تعامل داشته باشند، شاهد فرزندان بیشتر و حرکت رو به رشد افزایش جمعیت خواهیم بود.

براساس این گزارش، همایش جمعیت و خانواده پایدار با حضور حجت الاسلام محمد سعید آخوندی، سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و نرگس منتظری تختی، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان و با سخنرانی حجت الاسلام محمد مسلم وافی یزدی در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied