شمانیوز
شما نیوز

امام جمعه پلدشت:

ورزش همگانی در منطقه آزاد ماکو به فرهنگ عمومی تبدیل شود

امام جمعه شهرستان پلدشت گفت: ورزش همگانی با توجه به تاثیرهایی که در ایجاد نشاط، حفظ سلامتی و کاهش آسیب های اجتماعی دارد باید در منطقه آزاد ماکو به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

ورزش همگانی در منطقه آزاد ماکو به فرهنگ عمومی تبدیل شود

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی در آئین آغاز جشنواره های تابستانه کودک و نوجوان شهرستان پلدشت  با بیان اینکه کودکان سرمایه‌های ملی و آینده‌سازان کشور هستند، گفت: برنامه های فرهنگی و ورزشی سازمان منطقه آزاد ماکو  برای کودکان و نوجوانان منطقه بعد از دوران کرونا شور و هیجان در بین کودکان و نوجوانان ایجاد کرده لذا باید این برنامه ها به هویت‌ساز بودن، حرکت به سوی تفکر و اندیشه و تقویت اعتماد به‌نفس کودکان و نوجوانان سوق داده شوند.

وی به برگزاری ورزش های همگانی در شهرستان پلدشت تاکید کرد و افزود: منطقه آزاد ماکو ظرفیت خوبی در بسیاری از رشته‌های ورزشی دارد و باید مسوولان برای شکوفایی استعدادها حمایت لازم را داشته باشند و زمینه های لازم برای فعالیت عموم جوانان به خصوص جوانان در ورزش فراهم شود.

شایان ذکر است در این جشنواره که به همت مدیریت اجتماعی،‌سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد، مسابقات نشاط آور ویژه کودکان و نوجوان (دو با گونی، طناب کشی، پنالتی، هل دادن لاستیک، ماست خوری و…)  به اجرا درآمد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied