شمانیوز
شما نیوز

در سفر سه روز مشاور امور بانوان دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور به منطقه آزاد قشم تاکید شد؛

حمایت از طرح های توانمندسازی بانوان در اولویت فعالیت های مناطق آزاد

مشاور امور بانوان دییرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور در سفر به منطقه آزاد قشم گفت: حمایت از طرح های توانمندسازی بانوان در دستور کار و یکی از اولویت های دبیرخانه شورای عالی و مناطق آزاد کشور است.

حمایت از طرح های توانمندسازی بانوان در اولویت فعالیت های مناطق آزاد

سیده الهام موسوی در سفر سه روزه خود به این منطقه آزاد ضمن حضور در جلسات متعدد با اقشار و صنف های مختلف جامعه جزیره، از کارگاه های صنایع دستی، نمایشگاه های کارآفرینی و همایش های مرتبط با توانمندسازی و پیشگیری از اعتیاد در جزیره قشم بازدید کرد.

 وی با حضور در جمع خواهران حوزه علمیه قشم بر ضرورت تربیت مبلغان و مروجان و توانمندسازی بانوان در دفاع از باورها و ارزش های اسلامی بر اهمیت رسالت سنگین و مهم خواهران برای ترویج مکتب اهل بیت (ع) و معرفی شخصیت و هویت زن مسلمان در جامعه تاکید کرد.

موسوی همچنین با حضور در جمع نمایندگانی از بانوان سازمان منطقه آزاد قشم و شنیدن پیشنهادات و خواسته های آنان یادآور شد: سیاست های شخص دکتر محمد، دبیر شورای عالی مناطق آزاد بر توجه و پرورش سرمایه های انسانی به ویژه در بخش بانوان و تمرکز بر توسعه این گروه تاثیرگذار از جامعه است.

وی همچنین با حضور در همایش پیشگیری از اعتیاد که توسط سمن همراز درگهان برگزار شد، تغییر سبک زندگی برای داشتن جامعه ای بهتر و ترمیم روابط بین خانواده را مدیون نقش پررنگ بانوان در خانواده دانست و افزود:  با همکاری مدیرکل پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در همه مناطق، پیگیر  ریشه کن کردن این معضل در اجتماع هستیم.

موسوی در ادامه از موزه ژئوپارک جهانی قشم، ویزیتور سنتر دره ستاره ها و چندین کارگاه و فروشگاه صنایع دستی مستقر در روستاهای هلر، سهیلی، برکه خلف جزیره  که در بخش توانمدسازی بانوان قشم نقش تأثیرگذاری داشته اند، بازدید و بر توانمندسازی بانوان مناطق آزاد با تمرکز بر داشته های هر منطقه تاکید کرد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied