شمانیوز
شما نیوز

شتاب در اجرای طرح نوسازی و توسعه شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران

انعقاد قرارداد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی شیران با شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی

عصر امروز، تعدادی از قراردادهای مهم مربوط به خرید، تأمین و نصب تجهیزات و ماشین‌آلات طرح نوسازی و توسعه (LAB2) شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران به امضاء رسید.

انعقاد قرارداد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی شیران با شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی

در مراسم امضای این قراردادها که با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران و مدیران شرکت‌های طرف قرارداد برگزار گردید، بالغ بر ده هزار میلیارد ریال (به‌صورت ارزی و ریالی) قرارداد برای نوسازی و توسعه خطوط تولید، با برندگان مناقصات، منعقد گردید.

این قراردادها در زمینه خرید کمپرسورها و تجهیزات مربوط به تأمین هیدروژن خطوط تولید، سیستم تولید نیتروژن با ظرفیت یک هزار مترمکعب در ساعت و سیستم روغن داغ (Hot Oil) با مشارکت و همکاری شرکت‌های داخلی و سازندگان معتبر اروپایی منعقد گردید.

همچنین قرارداد طراحی، تأمین و اجرای سیستم تولید بخار خطوط تولید با یکی از سازندگان معتبر داخلی و قرارداد نصب تجهیزات مکانیکی، برقی، ابزاردقیق، پایپینگ و اجرای ساختمان‌های صنعتی و سازه‌های فلزی نیز با پیمانکار داخلی برنده مناقصه به امضاء رسید.

در این مراسم، دکتر سعید زرندی مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران اظهار داشت: با انجام این پروژه ظرفیت تولید در مجتمع صنایع شیمیایی ایران معادل ۱۰۰ درصد افزایش خواهد داشت. وی افزود: علی‌رغم مشکلات ناشی از تحریم ظالمانه، با بهره‌گیری از توان تخصصی سازندگان داخلی، همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و مشارکت شرکت‌های معتبر بین‌المللی، با امضای این قراردادها، اجرای طرح نوسازی و توسعه‌ای شرکت شتاب مضاعف می‌گیرد.

مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران افزود: یکی از برنامه‌های مهم و عملیاتی این مجموعه صنعتی، تولید محصولات پایین‌دستی با ارزش افزوده و سودآوری بیشتر، ازطریق همکاری با شرکت پالایش نفت اصفهان و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در استان اصفهان و یا سایر نقاط کشور است که با جدیت در حال پیگیری است.

دکتر زرندی ابراز امیدواری کرد که اجرای طرح نوسازی و توسعه و همچنین برنامه‌های شرکت برای سرمایه‌گذاری‌های جدید و تولید محصولات با ارزش افزوده بیشتر و توسعه بازرگانی خارجی، موجب رشد درآمد و ارز آوری شرکت و بازدهی بالاتر برای سهامداران گردد و ارتقاء جایگاه شرکت در بازار سرمایه و اقتصاد ملی را به ارمغان آورد.

 

روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied