شمانیوز
شما نیوز

تحقق وعده‌های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در کمتر از 48 ساعت؛

دومین محموله کمک‌های قشم به مناطق زلزله‌زده هرمزگان ارسال شد

دومین محموله کمک‌های قشم درراستای تحقق وعده‌های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در کمتر از 48 ساعت، به مناطق زلزله‌زده هرمزگان ارسال شد.

دومین محموله کمک‌های قشم به مناطق زلزله‌زده هرمزگان ارسال شد

پس از حضور افشار فتح الهی در مناطق زلزله‌زده استان به فاصله 24 ساعت از وقوع حادثه و دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مبنی بر ارسال تجهیزات و مایحتاج غذایی برای کمک به هم‌وطنان در روستاهای آسیب‌دیده، دومین محموله کمک‌های قشم به این مناطق ارسال شد.

این محموله شامل ۱۰۰ دستگاه کولر پنجره‌ای، پنج دستگاه یخچال و ۸۳۹ کیلوگرم مواد غذایی و مایحتاج ضروری مردم زلزله‌زده شامل(۷۲ کیسه ۱۰ کیلویی برنج و ۷۲ بطری روغن مایع ۱.۵ لیتری) بود.

محموله‌های ارسالی از سوی سازمان منطقه آزاد قشم و مردم این جزیره برای هم‌وطنان زلزله‌زده در روستاهای سایه خوش و روستاهای اطراف باهدف کمک به کاهش آلام و تأکید بر همدلی و همراهی مردم جزیره با مردم آسیب‌دیده، در شرایط تابستانی جنوب کشور، انجام می‌شود.

گفتنی است، کمک‌های ارسالی مردم قشم به مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان در مرحله نخست و 24 ساعت پس از حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این مناطق، شامل 50 دستگاه کولر و 1500 کیلوگرم مواد غذایی و مایحتاج ضروری بوده است.

براساس این گزارش، زمین‌لرزه‌های پی‌درپی به‌ویژه زلزله‌های 6.1 و 6.3 ریشتری بامداد شنبه (یازدهم تیرماه) در بندر خمیر و بندرلنگه واقع استان هرمزگان رخ داد.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied