شمانیوز
شما نیوز

عضو هیئت‌مدیره پترول عنوان کرد؛

تاکید بر رفع موانع تولید و فروش محصول در شاروم

نماینده ستاد و عضو هیئت‌مدیره پترول از خط تولید و انبار محصولات شاروم بازدید کرد و در جریان طرح توسعه‌ای این شرکت قرار گرفت.

تاکید بر رفع موانع تولید و فروش محصول در شاروم

علی علیرضا نژاد در حاشیه این بازدید در جمع مدیران پتروشیمی ارومیه بر حمایت از طرح‌های  توسعه کسب‌وکار در راستای رفع موانع تولید تأکید کرد و اظهار داشت: صادرات نقش مهمی در  چرخه اقتصاد دارد چرا که با موفقیت در این زمینه شاهد تحول اساسی در تولید، ارزآوری و در نهایت شکوفایی اقتصادی در گروه پترول خواهیم بود.

وی گفت: تعامل سازنده، نظامند و پویا با شرکت تجارت صنعت از مهم‌ترین رویکردهای پترول است تا بتوانیم در راستای رفع موانع و مشکلات صادرات محصولات بیش‌ازپیش موفق عمل کنیم.

علیرضا نژاد در ادامه گفت: باتوجه‌به ظرفیت‌های موجود منطقه و عشق و علاقه موجود در بین متخصصان بومی در این استان امید است هرچه زودتر با مرتفع شدن مشکلات موجود در این شرکت و نیز مساعدت‌های مدیران بالادستی شاهد رشد پیش از پیش در پتروشیمی ارومیه باشیم.

علیرضا نژاد در بازدید دوروزه از شرکت پتروشیمی ارومیه در جریان پیشرفت‌ها و مشکلات این واحد قرار گرفت و مدیران و رؤسای هر واحد به بیان گزارش موارد کلیدی مربوط به حوزه خود پرداختند.

 

روابط عمومی پتروشیمی ارومیه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied