شمانیوز
شما نیوز

جهت بررسی آخرین وضعیت اداره کل غذا و دارو و استاندارد قشم؛

بازدید معاون سازمان ملی استاندارد ایران از ظرفیت های استاندارد قشم

احسان ساده، معاون ارزیابی کیفیت و مهدی علی پور، مدیرکل دفتر ارزیابی کیفیت کالاهای وارداتی و صادراتی سازمان ملی استاندارد به همراه محمد سروش سهیلی راد، مدیرکل استاندارد هرمزگان به بررسی آخرین وضعیت اداره کل غذا و دارو و استاندارد قشم پرداختند.

بازدید معاون سازمان ملی استاندارد ایران از ظرفیت های استاندارد قشم

مدیرکل غذا، دارو و استاندارد قشم در این بازدید به تشریح فعالیت ها، امکانات آزمایشگاهی و آخرین شرایط رعایت استانداردها در حوزه کالاهای صادراتی و وارداتی در منطقه آزاد قشم پرداخت.

نسرین نانوایی قشمی ادامه داد: اداره کل غذا، دارو و استاندارد قشم با توجه به موقعیت خاص منطقه آزاد قشم از نظر جغرافیایی و اقتصادی در زمینه های مورد نیاز سازمان ملی استاندارد و همچنین در زمینه آزمون کفایت تخصصی فعالیت خود را توسعه و گسترش دهد.

احسان ساده، معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد در این جلسه ضمن مثبت ارزیابی کردن تجهیزات و عملکرد اداره غذا، دارو و استاندارد قشم؛ تسهیل شرایط برای سرعت بخشیدن به فرآیند ترخیص کالاهای اساسی، نهاده های دامی و اقلام مصرفی مورد استفاده مردم را مهمترین هدف از سفر به استان هرمزگان دانست.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم با حفظ ایمنی، سلامت و کیفیت کالاهای وارداتی، پروسه حوزه استاندارد برای ترخیص کالاها را تسریع و فرایندهای زائد اداری را حذف و ارائه خدمات را به صورت تمام وقت اجرایی کنیم.

براساس این گزارش بازدید از اداره گمرک قشم بخش دیگری از برنامه های بازدید یک روزه معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد به جزیره قشم بود.

گفتنی است این بازدیدها با حضور احسان ساده، معاون ارزیابی کیفیت، مهدی علی پور، مدیرکل دفتر ارزیابی کیفیت کالاهای وارداتی و صادراتی سازمان ملی استاندارد، محمد سروش سهیلی راد، مدیرکل استاندارد هرمزگان، نسرین نانوایی قشمی، مدیرکل غذا، دارو و استاندارد قشم و مختار گرشاسبی، مدیر گمرک منطقه آزاد قشم برگزار شد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied