شمانیوز
شما نیوز

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

تا 30 درصد تخفیف برای خرید در جشنواره تابستانی قشم

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با همراهی و تعامل خوب اصناف ضمن افزایش ساعت کاری مجتمع های تجاری، جشنواره تابستانی با تخفیف های ویژه برای گردشگران در حال برگزاری است.

تا 30 درصد تخفیف برای خرید در جشنواره تابستانی قشم

هرمز امیری با بیان این مطلب، افزود: در مدت برپایی این جشنواره (18 تا 31 تیرماه)، گردشگران می توانند در خرید برخی از مجتمع های تجاری و واحدهای صنفی که دارای پوسترهای جشنواره و کوپن قرعه کشی هستند، تا سقف 30 درصد تخفیف استفاده کنند.

وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته تیم های بازرسی در تمامی مجتمع های تجاری قشم و درگهان استقرار پیدا کرده و مسائل مربوط به قیمت ارائه خدمات و شرایط بهداشتی در صنوف خدماتی را به صورت جدی پایش می نمایند.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: با هماهنگی انجام شده در ایام برگزاری جشنواره تابستانی قشم ساعت فعالیت مجتمع های تجاری از ساعت 9 الی ۲۴ هر روز خواهد بود.

به گفته امیری؛ جشنواره تابستانی قشم با حمایت و سیاست‌گذاری مدیرعامل منطقه آزاد قشم و با همکاری فعالان اقتصادی، مجتمع‌های اقامتی و تجاری جزیره و هدف افزایش ورود گردشگران، ارتقای رونق اقتصادی اماکن اقامتی، بازارها و مجتمع‌های تجاری در حال برگزاری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال شرکت‌کنندگان در ازای خرید (تا سقف 2 میلیون ریال) در دو نوبت قرعه‌کشی مربوط به مجتمع‌های تجاری و جشنواره تابستانی شرکت داده می شوند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied