شمانیوز
شما نیوز

عید غدیر خم، عید ولایت و نماد وحدت دنیای اسلام

پیام تبریک مدیرعامل بانک شهر به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیرخم

مدیرعامل بانک شهر در پیامی، عید سعید غدیر خم را یکی از عظیم‌‌ترین اعیاد اسلامی و نماد وحدت دنیای اسلام برشمرد و این روز را به دلدادگان عدالت و پویندگان حق و حقیقت، تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک مدیرعامل بانک شهر به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیرخم

متن پیام دکتر سیدمحمدمهدی احمدی به شرح زیر می باشد:

« بسم الله الرحمن الرحیم»

عید سعید غدیر خم، عید ولایت و یکی از عظیم‌‌ترین اعیاد اسلامی و روز بزرگ و تعیین کننده در سرنوشت جامعه‌‌ و برای مومنانی که می خواهند راه حق و حقیقت و تعالی را بپیمایند، شاخص و معیار و میزان است.

غدیر برخاسته از روح و مضمون حقیقی اسلام و به معنای حاکمیت عدل، فضیلت و ولایت‌اللَّه، یکی از نعمتهای بزرگ خدای متعال و مصداق روشن و عینی از ولایت اسلامی و متعلق به همه‌ مسلمانان و دلدادگان عدالت و آزادگی است که از اعماق دل مشتاق و دلباخته‌ صفات و ویژگی های امیر مؤمنان (ع) هستند.

توجه به ارزش‌های معنوی و شخصیت بی‌بدیل حضرت علی‌بن‌ابی‌طالب همه ما را از متمسکین به ولایت آن حضرت می گرداند تا دریابیم، تنها با « تقوا»، برخورداری از عقل و علم و تدبیر» و « قدرت عزم و اراده» است که می توانیم راه تعالی و عروج به مدارج عالی انسانیت را بپیماییم .

اینجانب فرارسیدن این عید وحدت‌آفرین و سعادت بخش را به ملت عظیم‌الشّأن ایران اسلامی، به ویژه همکاران ارجمندم در خانواده بزرگ بانک شهر تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امیدوارم همه ما تقویت اتحاد و انسجام اسلامی را سرلوحه‌ی اهداف خود قرار داده و با ره توشه عدالت و محو شدن در اراده الهی در مسیر انسانیت و در پیشگاه احدیت، سربلند و سرفراز باشیم.

سیدمحمدمهدی احمدی

مدیرعامل و عضو هیأت مدیره

 

روابط عمومی بانک شهر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied