شمانیوز
شما نیوز

دبیر کمیسیون صنایع و معادن و عضو هیات رئیسه فراکسیون کارآفرنیان مجلس عنوان کرد؛

حضور مهدی کشاورز ظرفیتی ارزشمند برای ایجاد تحول مدیریتی در کیش است

دبیر کمیسیون صنایع و معادن و عضو هیات رئیسه فراکسیون کارآفرنیان مجلس: مهدی کشاورز مدیرعامل منتخب دولت مردمی به همراه تیم مجرب در منطقه آزاد کیش فرصتی ارزشمند برای ایجاد تحول مدیریتی و فراهم کردن فرصت های سرمایه گذاری در جزیره است.

حضور مهدی کشاورز ظرفیتی ارزشمند برای ایجاد تحول مدیریتی در کیش است

فرهاد طهماسبی در نشستی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: به عنوان یک نیروی انقلابی و مورد اعتماد نظام بر مجموعه ای مدیریت می کنید که شاید در سال های گذشته دغدغه مسائل دیگری را برای آن داشتیم، باید گفت اهتمام ویژه دولت سبب رونق گردشگری و اقتصاد جزیره کیش می شود که در دولت های پیشین به این مهم بی توجهی شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به موقعیت سوق الجیشی کیش در منطقه خلیج فارس، باید تمام توان و ظرفیت ها به کارگرفته شود تا در حوزه های گردشگری و اقتصادی انگیزه در مردم و سرمایه گذاران ایجاد شود تا از خروج سرمایه ها جلوگیری کنیم.

عضو هیات رئیسه فراکسیون کارآفرنیان مجلس تصریح کرد: طبق گزارش های ارائه شده از سازمان منطقه آزاد کیش، برنامه هایی طراحی شده و در دستور کار قرار گرفته که جای بسی امیدواری است تا در آینده ای نزدیک شاهد رونق همه جانبه و روزهای خوب برای کیش باشیم.

وی با تاکید بر این که اصالت ایرانی جزیره کیش باید به دست فرزندان ایران باشد، اظهار داشت: باید رونق و انگیزه مضاعف سرمایه گذاران برای حضور در کیش ایجاد شود بنابراین دقت کنیم برنامه ریزی ها منسجم و قانون مند باشد تا مردم نیز از حضور در جزیره کیش احساس آرامش داشته باشند.

فرهاد طهماسبی در بخش پایانی سخنانش در مورد مقررات منطقه آزاد کیش گفت: با تشکیل تیم های قوی و کار آزموده، مقرراتی برای تصویب به مجلس ارسال شود که در چارچوب قوانین دائمی، "نه موقت که با تغییر دولت ها لغو شود یا تغییر کند" تا نسبت به اعتماد سازی و افزایش انگیزه سرمایه گذاران در کیش؛ گام های موثری برداشته شود.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied