شمانیوز
شما نیوز

چادرملو/

تقدیرنماینده مردم سرخس و فریمان از مدیر عامل چادرملو

دکتر سید احسان قاضی زاده هاشمی در مراسم گشایش پاکت های مالی مناقصه طرح های فولاد سازی، ریخته گری و ورق های فولادی چادرملو در شهرهای اردکان و فریمان هر یک با ظرفیت 2 میلیون تن گفت : اقدام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در اجرای پروژه ورق های آلیاژی در فریمان نقطه عطفی در صنعتی سازی این منطقه از کشور است .

تقدیرنماینده مردم سرخس و فریمان از مدیر عامل چادرملو

دکتر سید احسان قاضی زاده هاشمی در مراسم گشایش پاکت های مالی مناقصه طرح های فولاد سازی، ریخته گری و ورق های فولادی چادرملو در شهرهای اردکان و فریمان هر یک با ظرفیت 2 میلیون تن گفت : اقدام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در اجرای پروژه ورق های آلیاژی در فریمان  نقطه عطفی در صنعتی سازی این منطقه از کشور است .

وی ضمن تشکر از مدیر عامل و اعضای هیات مدیره چادرملو در انتخاب این منطقه برای اجرای یکی از 2 پروژه فولاد آلیاژی افزود: این منطقه دارای زیر ساخت های لازم از جمله ، آب برق ، گاز ، جاده و راه آهن با در نظر گرفتن تمامی ملاحظات زیست محیطی است و ظرفیت های لازم برای عرضه محصولات تولیدی درداخل کشور و امکانات دسترسی به بازارهای جهانی از جمله کشورهای cis را دارد .

وی اظهار امیدواری کرد، هر شرکت پیمانکاری که برنده این مناقصه شود با تمام توان و با بکار گیری به روزترین تکنولوژی ساخت اینگونه واحدهای فولاد در سریعترین زمان مراحل ساخت و بهره برداری را به انجام برساند. 

بر اساس همین گزارش در ادامه این مراسم مهندس تقی زاده مدیر عامل چادرملو با تاکید بر نقش واحدهای صنعتی و معدنی در  توسعه اقتصادی کشور گفت: وظیفه و تکلیف امروز ما کمک به ایجاد اشتغال پایدار، تولید محصولات استراتژیک به منظور قطع وابستگی  و ثروت آفرینی است‌ .

وی ضمن تقدیر از همکاری خوب و حمایت های بی دریغ استانداران، مسولین و نمایندگان محترم استان‌های یزد و خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با اجرای حدود ۳۰ طرح توسعه خود بتواند گام بلندی در رونق اقتصادی کشور بردارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied