شمانیوز
شما نیوز

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

اختصاص 3 هزار تخت اقامتی قشم به گردشگران خارجی جام‌جهانی قطر

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: 3 هزار تخت اماکن اقامتی قشم برای اسکان گردشگران خارجی و 9 هزار تخت برای اسکان گردشگران داخلی در ایام برگزاری جام‌جهانی فوتبال قطر آماده شده است.

حجم ویدیو: 5.52M | مدت زمان ویدیو: 00:03:19

افشار فتح‌الهی در مصاحبه با خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: زمان برای تکمیل زیرساخت‌ها جهت برگزاری اردوهای تیم‌های بین المللی ورزشی از دست رفته است.

وی ادامه داد: ایجاد و توسعه زیرساخت‌های ورزشی یک فرآیند زمانبر است و قطر نیز نزدیک به یک دهه است که در حال تکمیل زیرساخت‌های خود برای دستیابی به استاندارهای روز دنیا می باشد.

فتح‌الهی تصریح کرد: با این وجود به دلیل محدودیت اماکن اقامتی در قطر و تفاوت قیمت اسکان در این کشور با کشورهای همسایه، برنامه‌ریزی‌های لازم برای جذب گردشگران جام‌جهانی در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: حمایت از بخش خصوصی به ویژه تورگردانان و جامعه هتلداران برای استقبال از گردشگران و تماشاگران جام‌جهانی جزو مهمترین برنامه‌های در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: ایجاد هماهنگی بین دولت‌ها نیز بخش دیگر از برنامه‌هایی است که برای ورود گردشگران به کشور در حال پیگیری هستیم.

 

روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied