شمانیوز
شما نیوز

مدیر کل حراست ایمیدرو خبر داد:

راه اندازی سامانه گزارش فساد و شکایات حوزه معدن و صنایع معدنی

محمدعلی صوفی مدیرکل حراست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران از راه اندازی سامانه گزارش فساد و شکایات در حوزه معدنی و صنایع معدنی خبر داد.

راه اندازی سامانه گزارش فساد و شکایات حوزه معدن و صنایع معدنی

صوفی تصریح کرد: حسب فرمایش و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در خصوص مقابله با فساد و برخورد با مفسد و همچنین برنامه ها و راهبردهای دولت مردمی جمهوری اسلامی ایران، دفتر مرکزی حراست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران سامانه گزارش فساد و شکایات را راه اندازی کرد.

وی افزود: این سامانه به منظور گسترش زمینه مشارکت مردمی در امر نظارت همگانی، پیشگیری از بروز تخلف، ارتقای سلامت نظام اداری، مقابله با فساد و توسعه فرهنگ قانونمداری و بهره گیری از توان علمی، تخصصی و اطلاعاتی اشخاص راه اندازی شده است.

صوفی تاکید کرد: هدف از راه اندازی سامانه گزارش فساد و شکایات، افزایش اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی و صیانت از سلامت نظام اداری، ترویج فرهنگ شفافیت و جلب مشارکت عمومی در پذیرش مسئولیت اجتماعی است.

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان ایمیدرو در ادامه اظهار داشت: لینک ارسال گزارش فساد و شکایات هم اکنون در سامانه ایمیدرو فعال بوده و همه عزیزانی که در حوزه اداری و اقتصادی، فسادی را مشاهده کردند می توانند گزارش آن را از طریق سامانه فوق به طور مستقیم به این دفتر مرکزی ارسال کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر این، همه گزارشگران می توانند پس از ثبت گزارشات خود، در بازه های زمانی مختلف، روند طی شده گزارش خود را در سامانه مشاهده کنند و از اقدامات صورت گرفته باخبر شوند.

برای ورود به سامانه گزارش فساد و شکایات به این لینک مراجعه و از طریق پنل سامانه گزارش فساد و شکایات وارد شده و گزارشات خود را ارسال کنید.

 

روابط عمومی ایمیدرو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied