شمانیوز
شما نیوز

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون؛

بانک توسعه تعاون کرمانشاه در پرداخت تسهیلات اشتغال روستائی پیشتاز بوده است

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون شعب بانک کرمانشاه را در پرداخت تسهیلات اشتغال روستائی، پیشتاز عنوان نمود.

بانک توسعه تعاون کرمانشاه در پرداخت تسهیلات اشتغال روستائی پیشتاز بوده است

محمد جعفر ایرانی عضوهیات مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از شرکت تعاونی آرد قصرشیرین اظهار داشت: اشتغال پایدار در روستاها موجب مهاجرت معکوس و توسعه متوازن در مناطق روستایی و مرزی می‌شود.

ایرانی گفت: کمترین نرخ نکول تسهیلات اعطایی را در جغرافیای روستا شاهد هستیم و این نشان از تعهدمندی و باورمندی اقتصادی این جامعه دارد.

ایرانی ضمن بازدید از کارخانه آرد قصر شیرین (تعاونی ۲۱۳) افزود: این طرح مبلغ ۲۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اعطائی از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی دریافت نموده و ۴۰ نفر اشتغال پایدار به همراه داشته که روزانه ۱۵۰ تن تولید آرد خواهد داشت.

 

بررسی مشکلات تأمین مالی طرح ذوب آهن صحنه

ایرانی در جلسه بررسی مشکلات تأمین مالی طرح ذوب آهن شهدای صحنه حضور یافت. در این جلسه که به ریاست باباخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه و شهریار حیدری نماینده مردم شریف سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین و مدیران ملی و استانی بانک توسعه تعاون برگزار شد، تصمیماتی برای خروج از مشکلات اجرای این طرح اتخاذ شد.

طرح مذکور با تأمین مالی اولیه ازطرف بانک و در راستای دستورات سفرمقام معظم رهبری در سال ۹۴ وارد فاز عملیات اجرائی شد.

ایرانی در این خصوص گفت: ایجاد فرصت‌های مناسب اشتغال وبهره مندی از ظرفیت‌های بالقوه استان کرمانشاه از اهداف حضور بانک متبوع در این استان می‌باشد.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون افزود: تکمیل طرحهای ایجادی و به بهره برداری رساندن این پروژه‌ها مورد تاکید و توجه می‌باشد.

 

توسعه و رفع محرومیت با ابزار تأمین منابع مالی

ایرانی عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون درادامه سفر به جنوب استان کرمانشاه ضمن بازدید از شعب بانک، پروژه‌های در دست اجرا این شهرستان‌ها را بازدید و بر مصرف منابع تسهیلاتی نظارت نمود.

ایرانی در بدو ورود به شهرستان سرپل ذهاب با حضور در گلزار شهدای این شهر وغبارروبی به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

 

حضور در جلسه شورای اداری شهرستان قصر شیرین

در ادامه عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون با شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان قصر شیرین اعلام نمود: وضعیت اقتصادی کشور به گونه‌ای است که همه باید تلاش نماییم تا آسیبهای اقتصادی دشمنان را به حداقل کاهش دهیم. مناطقی که در هشت سال دفاع مقدس به عنوان مناطق عملیاتی بوده‌اند، به لحاظ رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی نیازمند حمایت و توجه ویژه‌ای هستند.

وی افزود: هدف بانک توسعه تعاون خدمت به بنگاه‌های کوچک، زودبازده و تعاونی‌هاست.

محمدجعفر ایرانی در ادامه گفت: بانک توسعه تعاون بالغ بر ۳۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی پرداخت نموده است که در جای خود قابل توجه وتامل است.

در این جلسه فرمانداران قصر شیرین و سرپل ذهاب موانع و مشکلات پیش روی توسعه این شهرستان‌ها را برشمردند و خواستار حمایت بیشتر بازار پول وسرمایه شدند.

در این جلسه دکتر شهریار حیدری نماینده مردم شریف شهرستانهای قصر شیرین گیلانغرب و سرپل ذهاب با اشاره به وضعیت اقتصادی حوزه انتخابی خود گفت: ما از بانک توسعه تعاون به منظور حضور مؤثرشان در روستاها در جهت ایجاد اشتغال سپاسگزاری کرده و انتظار استمرار خدمات خود و حمایت‌های مالی بیشتر را داریم.

حیدری افزود: با ایجاد اشتغال و تضمین آن موجب دلگرمی و امیدواری بیشتر مردم می‌شویم.

 

بازدید سردخانه نگهداری میوه و بسته بندی عزیزی

ایرانی در بازدید از سردخانه نگهداری میوه و بسته بندی عزیزی گفت: این طرح به میزان 76 میلیارد ریال تسهیلات ازمحل اشتغال روستایی بهره مند گردیده است و بر این اساس این سردخانه با ظرفیت سرد خانه ۱۰۰۰ تنی در قصرشیرین به ظرفیت‌های بخش کشاورزی منطقه اضافه شده است.

در ادامه برنامه‌ها عضو هیات مدیره بانک در کمیته راهبردی مدیریت شعب استان کرمانشاه حضور یافت و استمرار در مدیریت بهینه مطالبات را از مهمترین عوامل مؤثر در توسعه ظرفیت بانکداری توسعه‌ای استان عنوان نمود.

وی همچنین در بازدید شعبه مرکزی کرمانشاه با همکاران در خصوص مسائل عمومی و تخصصی به گفتگو نشست.

 

روابط عمومی بانک توسعه تعاون

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied