شمانیوز
شما نیوز

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد

رفع تصرف بیش از 130 هکتار از اراضی خالصه از ابتدای سال

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف بیش از 130 هکتار (یک میلیون 307 مترمربع) اراضی خالصه در جزیره قشم از ابتدای فروردین ماه تا پایان تیرماه سال جاری خبر داد.

رفع تصرف بیش از 130 هکتار از اراضی خالصه از ابتدای سال

مصطفی مازندرانی با بیان این مطلب، گفت: این رفع تصرف ها در چهار ماهه نخست امسال با ارزشی بیش از هفت هزار و 500 میلیارد ریال و در نقاط مختلف جزیره صورت گرفته است.

وی ادامه داد: میزان رفع تصراف صورت گرفته از ابتدای سال تا پایان تیرماه 1401 نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 440 درصد رشد را نشان می دهد.

به گفته رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم؛ از این میزان رفع تصرف صورت گرفته بیش از 100 هکتار (یک میلیون مترمربع) به ارزش بیش از شش هزار میلیارد ریال آن مربوط به تیرماه می باشد.

مازندرانی در ادامه تاکید کرد: این رفع تصرفات پس از طی مراحل قانونی و انجام استعلامات مورد نیاز از مراجع ذی‌ربط، به دستور کتبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم به مرحله اجرا درآمده است.

وی در پایان صیانت و حفاظت از اراضی ملی، دولتی و انفال را جزو اولویت‌های اصلی سازمان منطقه آزاد قشم برشمرد و افزود: این یگان در راستای مبارزه با زمین‌خواری در جزیره قشم و با دستور ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مبنی بر احیای حقوق عامه، نسبت به هرگونه زیاده‌خواهی و دست‌اندازی به اراضی ملی، دولتی و عرصه‌های طبیعی قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied