شمانیوز
شما نیوز

پیام مسئول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

مسئول اداره سازمان منطقه آزاد در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، خبرنگاران را پرچم‌دار جبهه جهاد تبیین، معنویت ، اخلاق مداری، تعهد و حق طلبی دانست.

پیام مسئول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

متن پیام تبریک نصرالله ابراهیمی به مناسبت 17 مرداد ماه و روز خبرنگار به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود خدا بر تمامی وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‌دارند و نگارش خویش را با قول سدید و جز در مسیر حق و عدالت و خدمت به انقلاب اسلامی به کار نمی‌گیرند.

روز خبرنگار و یاد شهدای اصحاب رسانه مقارن با دهم محرم، روز عاشورا و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش گرامی می داریم.

بدون شک خبرنگاران، پرچم‌دار جبهه جهاد تبیین، معنویت ، اخلاق مداری، تعهد و حق طلبی هستند  که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ "آگاهی بخشی"، وظیفه شناسی و تکلیف گرایی را بر دوش کشیده و با انتشار اخبار  درست ‎ در صف مقدم مبارزه با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان نظام اسلامی قرار گرفته و وظیفه پاسداری ‌و حراست از حریم اسلام ناب محمدی (ص)  و دفاع از خون پاک شهدای انقلاب اسلامی را بر عهده گرفته اند. شما فعالان عرصه آگاهی رسانی به مردم با برگزیدن سلاح قلم که مزین به صداقت و خدمت خالصانه به مردم شریف ایران اسلامی است ان شاء الله بتوانیدبا قلم و بیان شیوا در انتقال حقیقت و تکلیف گرایی راستین و به دور از ناراستی ها برای  دستیابی به جامعه ای پیشرفته و سالم و توام با معنویت گام برداشته و با عنایت پروردگار متعال همواره سلامت و استوار در مسیر خدمت گزاری اسلامی محفوظ و مأجور باشید .

 

نصرالله ابراهیمی

مسئول اداره سازمان

منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied