شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیرعامل بیمه سینا به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگاران وارث امانت الهی هستند

مدیرعامل بیمه سینا به مناسبت تقارن ایام عزای سید و سالار شهیدان و گرامیداشت روز خبرنگار، پیامی به شرح زیر صادر کرد.

خبرنگاران وارث امانت الهی هستند

متن پیام دکتر عبداله سلطانی ثانی به شرح زیر است:

گذر ایام به روز هفدهم مردادماه رسید، همان روزی که خبر فوری و البته نیمه کاره شهید محمود صارمی از محل کنسولگری ایران در مزار شریف را به خاطر داریم، سقوط مزار شریف به دست طالبان و قطعی ارتباط او با مخاطبان و شهادتی که در چند قدمی محمود ایستاده بود‌. امروز این سنگر حق‌جویی و مطالبه‌گری در ابعاد مختلف از جمله جهاد اقتصادی به دست ما سپرده شده است.

اکنون بیش از هر زمان دیگر، خبر و رسانه با نقشی برجسته‌تر در جایگاه خود متجلی است و این مسئله، وظیفه اصحاب رسانه را سنگین‌تر می‌کند به نحوی که باید به دور از حب و بغض، اعمال سلیقه و تنها بر اساس آنچه که هست به بررسی و تحلیل رخدادها بپردازند و راهکارهای مناسب را به مسئولان امر منعکس کنند.

تقارن روز خبرنگار سال ۱۴۰۱ هجری شمسی با عاشورای حسینی و پیام این واقعه عظیم که حقیقتاً تاکید دوباره‌ای بر رسالت پیام‌آوران راستین، صادق و درست‌نویس از آن زمان تا به امروز را منتقل می‌نماید را ارج می‌نهیم.

بدین‌وسیله‌ ضمن عرض تسلیت شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(علیه السلام) و یاران باوفایشان، یاد و خاطره شهید عرصه رسانه، محمود صارمی و تقارن آن با روز خبرنگار را گرامی می‌داریم و توفیق اصحاب قلم و رسانه را در رشد و توسعه صنعت بیمه از درگاه ایزد منان خواستاریم.

 

روابط عمومی بیمه سینا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied