شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

محدودیت سنی برای ویزای تحصیلی کانادا

برای مهاجرت به کانادا، یکی از راه‌های اخذ اقامت، تحصیل میباشد که شرایط خاصی برای پذیرش لازم دارد. محدودیت سنی برای ویزای تحصیلی کانادا، یکی از موارد مهم در مهاجرت تحصیلی میباشد که میخواهیم در این مقاله آن را بررسی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با ما همراه باشید.

محدودیت سنی برای ویزای تحصیلی کانادا

برای مهاجرت به کانادا، یکی از راه‌های اخذ اقامت، تحصیل میباشد که شرایط خاصی برای پذیرش لازم دارد. محدودیت سنی برای ویزای تحصیلی کانادا، یکی از موارد مهم در مهاجرت تحصیلی میباشد که میخواهیم در این مقاله آن را بررسی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با ما همراه باشید.


در کانادا، شاهد امکانات آموزشی در سطح بالا، همراه با استانداردهای آموزشی عالی هستیم. کانادا، به علت دارا بودن کیفیت در آموزش، هر ساله تقاضای مهاجرت تحصیلی زیادی را دارد و افراد متقاضی زیادی برای تحصیل در مدارس و دانشگاه‌های کانادا، درخواست پذیرش می‌دهند. همچنین مهاجرت تحصیلی یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌های دریافت شهروندی این کشور می‌باشد. برای تحصیل در این مراکز آموزشی و گذراندن دوره‌های آموزشی که بیش از ۶ ماه می‌باشند، به ویزای تحصیلی نیاز دارید.

کانادا

مزایای اخذ ویزای تحصیلی کانادا

اخذ ویزای تحصیلی در کانادا، مزایای بسیاری برای فرد محصل و اعضای خانواده‌اش به همراه دارد. از اصلی‌ترین مزیت اخذ این ویزا، میتوان به گرفتن اقامت دائم و شهروندی کانادا اشاره‌ کرد. ویزای تحصیلی و تحصیل در کانادا، شرایط مناسبی در حین تحصیل برای شما فراهم میکند و فرصت‌های ویژه شغلی و کارورزی را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر آن، ادامه تحصیل در مدارس، دانشگاه و کالج‌های کانادا با رنکینگ بالا، برای شما امکان پذیر میباشد. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های کانادا، امکان اخذ ویزای کاری وجود دارد و میتوان سریعا مشغول به کار شد و کسب درآمد کرد. در حین تحصیل نیز امکان کار کردن و کسب درآمد وجود دارد و دانشجویان حق کار کردن تا ۲۰ ساعت در هفته را دارند. از مزایای دیگر اخذ ویزای تحصیلی کانادا، امکان تحصیل با هزینه پایین در مراکز آموزشی با کیفیت و سطح بالا میباشد. با اخذ ویزای تحصیلی، دانشجویان در حین تحصیل میتوانند برای همسر خود اجازه کار بگیرند. همچنین برای اعضای خانواده نیز میتوانند، ویزای توریستی یا مولتی دریافت کنند. وجود مشاوران تحصیلی مجرب و مشاوران حقوقی در کانادا، از مزایای دیگر اخذ ویزای تحصیلی و تحصیل در کانادا به شمار میرود. با توجه به مزایای ذکر شده و مقررات تعیین شده در اداره مهاجرتی کانادا، از پرطرفدارترین روش‌های مهاجرتی، میتوان به مهاجرت تحصیلی اشاره نمود که متقاضیان زیادی دارد.

شرایط و مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا

برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا، به شرایطی ایده آل و ارائه مدارکی نیاز میباشد که در ادامه آنها را بررسی میکنیم: اخذ مدرک تحصیلی از یک دانشگاه یا مرکز آموزشی مورد تایید و معتبر، معدل بالا در آخرین مقطع تحصیلی و گرفتن نمرات بالا در دروس تخصصی، ارائه ریز نمرات و مدرک تحصیلی بصورت ترجمه شده، ارائه مدرک زبان با نمره بالا و یا گذراندن دوره های زبان قبل از شروع ترم تحصیلی، ارائه مدرک دارایی و اثبات تمکن مالی به منظور توانایی پرداخت هزینه های زندگی و تحصیل در کانادا به اندازه حداقل یک سال، دارا بودن گذرنامه اصلی با اعتبار حداقل ۶ ماه و ارائه اسکن آن به علاوه دو قطعه عکس، عدم سوء پیشینه و ارتکاب جرم، داشتن سلامت کامل و نداشتن بیماری خاص، ارائه یک برنامه تحصیلی معقول، ارائه مدرکی که قصد برگشت به کشور خود پس از تحصیل را ارائه دهد، مانند وضعیت تاهل و مالکیت سند  

ملکی در کشور مبدا، ارائه معرفی نامه قوی از استادهایی که در دانشگاه های معتبر تدریس
میکنند و ثبت مقالات جهانی، از شرایط لازم برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا و تحصیل در این کشور به شمار میروند.

انواع ویزاهای تحصیلی کانادا

ویزای تحصیلی کانادا، در دو نوع دانش آموزی و دانشجویی صادر میشود. ویزای دانش آموزی کانادا، برای متقاضیان زیر ۱۸ سال، که به سن قانونی نرسیده اند و سرپرست قانونی دارند، با داشتن دعوتنامه معتبر و ارائه مدرک دارایی صادر میگردد. ویزای دانشجویی کانادا، برای افراد بالای ۱۸ سال، با گرفتن دعوتنامه و نامه پذیرش از دانشگاه، صادر میگردد.

کانادا

شرایط سنی لازم برای تحصیل در کانادا

دریافت ویزای کانادا از طریق تحصیل، برای هر مقطع تحصیلی، دارای گروه‌ بندی سنی میباشد: سن ۳ تا ۶ سال برای مقطع پیش دبستانی، سن ۶ تا ۱۴ سال برای مقطع دبستان و سن ۱۴ تا ۱۸ سال برای مقطع دبیرستان. برای مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا، محدودیت سنی خاصی وجود ندارد؛ اما بهتر است که سن افراد، معقول برای تحصیل و زیر ۴۰ سال باشد. ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی که دوره ای ۳ الی ۴ ساله دارد، برای تحصیل، به مدرک دیپلم و نمره زبان بالای ۶ نیاز دارد. ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد که دوره ای ۱ الی ۲ ساله دارد، برای تحصیل به معدل بالای ۱۳ کارشناسی و نمره زبان بالای ۶ یا ۶.۵ نیاز دارد. ادامه تحصیل در مقطع دکترا که دوره‌ای ۳ الی ۵ ساله دارد، برای تحصیل به معدل بالای ۱۳ کارشناسی ارشد و نمره
زبان بالای ۷ نیاز دارد.

 

سخن پایانی

بنابر مقطع تحصیلی و دانشگاهی که در آن پذیرش میگیرید، محدودیت سنی تعیین میگردد. بجز محدودیت سنی، به شرایط خاص دیگری برای پذیرش نیاز دارید: عدم فاصله زمانی بیش از ۵ سال پس از دریافت آخرین مدرک تحصیلی، اخذ نمره بالای زبان و داشتن تمکن مالی. مهاجرت کانادا، برای اخذ ویزای کانادا از طریق تحصیل، شما را همراهی میکند.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد . 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied