شمانیوز
شما نیوز

مراسم سخنرانی و روضه خوانی ماه محرم در شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد

به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و سالگرد درگذشت چهار تن از کارکنان خانواده بزرگ فولاد اکسین خوزستان، مراسم سخنرانی و روضه خوانی در نمازخانه این شرکت برگزار شد.

 مراسم سخنرانی و روضه خوانی ماه محرم در شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد

۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شحیطاط و مداحی رضا شرفه به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و ماه محرم و همچنین سالگرد درگذشت چهار تن از کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان مراسم سخنرانی و روضه خوانی در نمازخانه کوثر فولاد اکسین خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که جمعی از مدیران و کارکنان این شرکت حضور داشته اند، قرائت زیارت عاشورا توسط مداح اهل بیت رضا شرفه انجام شد و در ادامه برنامه حجت الاسلام والمسلمین شحیطاط به ایراد سخن پرداخت و نکاتی را پیرامون خانواده و تربیت فرزندان بیان کرد.

    وی گفت: والدین خانواده به عنوان یکی از ارکان اصلی و مهم در عرصه تربیت فرزندان نقش مهمی را ایفا می کند، به گونه ای که پیامبر صلی الله علیه و آله فرمودند: جُلُوسُ المَرءِ عِندَ عِیالِهِ أحَبُّ إلَى اللّه ِ مِنِ اعْتِکافٍ فی مَسجِدی هذا ؛نشستن مرد پیش زن و فرزندنش نزد خداوند محبوب تر است از اعتکاف در مسجد من، صرف حضور و نشستن مرد در کنار خانواده موضوعیت دارد و ارزش آن با عبادات مهمی برابری می کند.

ایشان با اشاره به غافل شدن اعضا خانواده از هم کلامی با یکدیگر اظهار داشتند: مومن سازگار است و با خانواده خود به گرمی و محبت برخورد می‌کند. بارها از مراجعین مسائل فرهنگی و تربیتی شنیده ام که سرپرست خانواده از توجه کافی به فرزندان و همسر غافل می شود که این نکته خود زمینه ساز بروز مشکلات بسیاری در خانواده می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین شحیطاط افزود: ذکر گفتن، گوش دادن به سخنرانی و سیر علوم مختلف در جای خود بسیار ارزش دارد، اما هیچ چیز به اندازه توجه به امر تربیتی و محبتی خانواده در سبک زندگی امروز ارزش ندارد.

ایشان در پایان این مراسم با با ذکر مصیبت و روضه خوانی سید الشهدا (ع)، یاد و خاطره چهار تن از کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان، مرحوم صفر حبیبی نسب، محمد صادقی عطار، عیسی سلیمانی و نعیم هاشمی اطهر را که سال گذشته از میان کارکنان شرکت به رحمت ایزدی پیوستند گرامی داشت.

 

روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied